موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری

چرا باید به فکر سرمایه گذاری در یونان باشید؟ سال ها کار کرده اید و پس انداز خوبی دارید. به دنبال مکانی هستید که حالا دیگر استراحت کنید و لذت آنچه دارید را ببرید.

شاید خرید یک خانه در کنار سواحل کریستالی یونان گزینه خیره کننده ای باشد. می خواهید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید؟

خرید خانه در یونان، سرمایه گذاری در این کشور و اخذ ویزای طلایی، رویایی دست نیافتنی نیست اگر بدانید چطور و چگونه برای این کار اقدام کنید.

زندگی و مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری

اگر به‌دنبال سرمایه‌ گذاری در خارج هستید، چرا یونان نه؟! این کشور آنقدر جذابیت دارد که نه تنها سرمایه گذاران را به سمت خود جذب می کند بلکه دانشجوهایی هم هستند که این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند.

به هر حال هدف هرچه که باشد، یونان می تواند شما را به یک زندگی بی دغدغه و آرام برساند.

یکی از بزرگترین مزیت هایی که سرمایه گذاری در یونان دارد، این است که این کشور عضو شینگن می باشد.

به این معنا که اگر شما به اقامت دائم یونان دست پیدا کنید، می توانید با پاسپورت این کشور و بدون نیاز به ویزا به دیگر کشور های حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا سفر کنید و حتی در این کشور ها تحصیل و زندگی کنید.

علاوه بر این هزینه های زندگی در کشور یونان در مقایسه با دیگر کشور های اروپایی و حتی امریکای شمالی بسیار مقرون به صرفه تر است.

از مشاوره تا اقامت

کنارتان هستیم. کافیست فرم مشاوره را پر کنید.

 

برای ما ایرانی ها فرهنگ حاکم بر کشور یونان هم می تواند یک مزیت باشد، چراکه یونانی ها نیز به مانند ما به خانواده و رسم و رسومات خود اهمیت زیادی می دهند. از طرفی به دلیل اینکه صنعت گردشگری از جمله صنایع پر رونق این کشور می باشد، زبان انگلیسی در آن رواج دارد. بنابراین اگر بر زبان انگلیسی مسلط باشید، دیگر دغدغه یادگیری زبان یونانی را نخواهید داشت.

مزیت دیگر سرمایه گذاری در یونان، خدمات درمانی و بهداشتی آن می باشد. در شهر های بزرگ یونان مانند آتن و یا سالونیک این خدمات بهتر و عالی تر هم هستند. در هر صورت سرمایه گذاری در یونان به عنوان کشوری توسعه یافته و زیبا، مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. اما ایا برای سرمایه گذاری در این کشور باید شرایط خاصی داشته باشیم؟

با سرمایه در دست تان ویزای سرمایه گذاری در یونان را دریافت کنید

 

شرایط سرمایه گذاری در یونان

شرط اصلی و مهم برای سرمایه گذاری در یونان، این است که شما سرمایه کافی داشته باشید تا به واسطه آن به راحتی به اقامت کشور یونان دست پیدا کنید و به عنوان شهروند یونان از مزایای زیادی برخوردار شوید.

بنابراین اگر از شرایط مالی خوبی برخوردار هستید، می توانید روی سرمایه گذاری در این کشور حساب باز کنید. برای این که با سرمایه گذاری به اقامت دائم یونان برسید، دو راه پیش پای شما است.


دو راه اصلی سرمایه گذاری در یونان خرید ملک و تمکن مالی می باشد.

 

مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری با خرید ملک

با خرید ملک در یونان می توانید به گلدن ویزا یا همان ویزای طلایی این کشور دست پیدا کنید. با این روش خود تان و خانواده تان می توانید در سراسر اتحادیه اروپا سفر کنید. پس این یک فرصت استثنایی می باشد. برای اطلاع از نحوه خرید ملک در یونان و شرایط آن مطلب خرید ملک در یونان را از دست ندهید.

سرمایه گذاری در یونان به روش تمکن مالی

راه دوم سرمایه گذاری و اخذ اقامت یونان، تمکن مالی است. شاید تمکن مالی را با نام ویزای خود حمایتی نیز شنیده باشید. در این روش باید ثابت کنید که برای زندگی در کشور یونان به اندازه کافی پول و سرمایه نقدی دارید.

در این صورت می توانید به ویزای دو ساله این کشور دست پیدا کنید و بعد از اتمام اعتبار، آن را تمدید کنید. تنها لازم است که هر سال شش ماه در این کشور اقامت داشته باشید. برای آشنایی با میزان مبلغ برای اخذ ویزای خود حمایتی یا تمکن مالی یونان و شرایط و مدارک آن، حتما مطلب تمکن مالی یونان را مطالعه کنید.

با سرمایه گذاری یونان به اقامت اروپا دست پیدا کنید

در بسیاری از موارد زمانی که صحبت درباره مهاجرت به یونان می شود، همه به آن به چشم دروازه ای برای ورود به دیگر کشور های اروپا نگاه می کنند.

پس اگر به دنبال راهی برای کسب اقامت اروپا هستید، روی یونان سرمایه گذاری کنید. در کل ساده ترین راه اخذ اقامت اروپا، اقدام از طریق کشور یونان و خصوصا استفاده از انواع روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشد.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم، از آنجایی که یونان یکی از اعضای حوزه شنگن است، با دریافت پاسپورت و اقامت این کشور، می توانید آزادانه به دیگر کشور های عضو اتحادیه شنگن به راحتی سفر کنید و از کار، تحصیل و زندگی در اروپا لذت ببرید.

 

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟
موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

سوالات متداول

بهره مندی از سیستم آموزش حرفه ای، خدمات درمانی عالی، اخذ پاسپورت معتبر برای سفر به کشور های حوزه شینگن، تنها برخی از مزایای سرمایه گذاری در یونان می باشند.
مهمترین و اصلی ترین شرط داشتن سرمایه نقدی کافی است تا بتوانید به کمک آن به روش های مختلف در یونان سرمایه گذاری کنید.
دو روش اصلی برای سرمایه گذاری در یونان وجود دارد، یکی خرید ملک و دیگری تمکن مالی.
چون یونان عضو کشور های حوزه شنگن است، اخذ پاسپورت آن بستری را برای شما فراهم می کند که بدون ویزا به دیگر کشور های اروپایی حوزه شنگن به راحتی سفر کنید.

guest
4 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها