موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

دعوت استان منیتوبا از 360 کارگر ماهر و دانشجوی بین المللی

دعوت استان منیتوبا از 360 کارگر ماهر و دانشجوی بین المللی

آخرین خبرهای قرعه کشی مهاجرت در استان منیتوبا حاکی از این بوده است که برنامه اقامت دائم استان منیتوبا (MPNP)، 360 دعوت نامه پذیرش برای اقامت دائم افراد واجد شرایط ارسال کرده است. از این 360 نفر، 32 نفر از طریق برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری واجد شرایط شدند. برنامه MPNP مهاجرین حائز شرایطی را برای اقامت دائم در کانادا فرا می خواند که دارای مهارت های مورد نیاز این استان هستند.

در سال گذشته MPNP تعداد 5207 کاندید را در سامانه خود ثبت کرد که 98 درصد از آنها در بخش کارگران ماهر بودند. مجموعا 241 نفر از این افراد که برای آنها دعوت نامه اقامتی فرستاده شده بود، جزء دسته کارگران ماهر بودند و بقیه جزء دانشجویان بین المللی قرار داشتند. بر این اساس دانشجویان بین المللی می توانند در منیتوبا کار کنند و به آن ها اقامت قانونی دائم داده می شود.

دعوت استان منیتوبا

دعوت استان منیتوبا

علاوه بر این، کاندیدهای کارگران ماهر باید به صورت آنلاین ثبت نام کنند و اطلاعاتی درباره میزان تحصیلات، سوابق کاری، میزان تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی و هم چنین اطلاعات شخصی را وارد کنند. افراد پس از ثبت نام آنلاین و وارد کردن اطلاعات فردی و دیگر اطلاعات مرتبط، ارزیابی می شوند و نمره آنها از 1000 محاسبه می شود و در قرعه کشی (EOI) قرار داده می شوند.

(EOI) یک برنامه مهاجرتی است که افراد پس از کسب امتیاز کافی در ارزیابی، به قید قرعه انتخاب می شوند. پایین ترین نمره برای این برنامه برای استان منیتوبا 542 بوده است. مجموع 83 کاندید در رده کارگران ماهر نیز در آخرین قرعه کشی دعوت شدند. به مانند رده کارگران ماهر استان منیتوبا، کاندیداهای دیگر این رده باید به صورت آنلاین ثبت نام کنند. کاندیدهای سیستم اینتری اکسپرس فدرال که از آنها دعوت به عمل آمده است، باید یک شناسه اینتری اکسپرس موثق و کد اعتبار سنجی کارجو همراه با تجربه کافی در حوزه کاری خود داشته باشند. در نهایت این افراد یا می توانند از طریق ورود سریع، ویزای کاری کانادا را دریافت و به این کشور مهاجرت کنند.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها