موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

شغل مدیریت در کانادا

شغل مدیریت در کانادا

این روزها با توجه به افزایش تعداد مهاجرین و در خواست کنندگان ویزای کار کانادا، فرصت های شغلی زیادی در کشور کانادا موجود است. یکی از این فرصت های داغ شغلی اختصاص به رشته مدیریت در کانادا دارد. بازار کار رشته مدیریت در کانادا این روزها بسیار پرطرفدار است. شغل مدیریت نیز از مشاغل مورد نیاز این کشور بوده که سالانه مدیران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند.

مدیریت یا MBA مخفف شده عبارت Master of Business Administration  است، معمولا این مدرک به کسانی تعلق می گیرد که تحصیلات تکمیلی خود را در زمینه مدیریتی کسب و کار، بازرگانی، تجارت و یا سایر رشته های مرتبط به اتمام می رسانند.

کلیه افرادی که مدرک MBA دارند می توانند در سمت های مختلف حسابداری، بازاریابی، امور مالی، مدیریت عملیات، استراتژی، منابع انسانی و .. مشغول به فعالیت شوند. در حال حاضر نیز کالج های متعدد معتبری در سراسر کانادا این دوره های مدیریت کسب و کار (دوره MBA) را به صورت پاره وقت و یا تمام وقت برگزار می نمایند.

دانش پذیرانی که دارای مدرک MBA هستند، علاوه بر اینکه فرصت های شغلی بینظیری پیش روی آنهاست، درآمدهای بسیار بالایی نسبت به دانشجویانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در سایر رشته ها هستند، دارند.

بازار کار رشته مدیریت در کانادا مانند سایر رشته ها به شکلی است که متقاضیان انجام کار در این رشته بایستی ویزای کاری کانادا را از این کشور اخذ کنند. این ویزا برای افرادی که از دانشگاه های مدیریتی فارغ التحصیل شده اند دارای یک سال اعتبار و برای افرادی که دوره سه ساله مدیریت را سپری کرده اند دارای 3 سال اعتبار می باشد.

بعد از آن متقاضیان کار در کانادا  در صورت تمایل می­توانند جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت  با سابقه ای درخشان ارایه دهنده ی کلیه ی خدمات به شما متقاضیان مهاجرت به کانادا می باشد.

برای دریافت مشاوره در خصوص شغل مدیریت در کانادا و همچنین مهاجرت آسان و بی دغدغه به این کشور با شماره 02191300008 تماس بگیرید.

 

شغل مدیریت در کانادا

شغل مدیریت در کانادا

بررسی بازار کار رشته مدیریت در کانادا

کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته اقتصادی و تجاری در جهان است و رتبه بالایی در آمار مختلف کسب و کار در جهان را به خود اختصاص داده است. طبق آمار تایید شده این کشور، تمامی دانشجویانی که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته های مدیریتی به اتمام برسانند می توانند در اسرع وقت شغل مورد علاقه خود را یافته و به کار در کانادا مشغول شوند.

مشاغلی که فارغ اتحصیلان MBA در کانادا می توانند در آن سمت ها مشغول به کار شوند عبارتند از :

  • مشاغل حقوق عمومی
  • مشاوره ای
  • آموزش های دانشگاهی وکلیه مقاطع تحصیلی
  • مدیریت و مشاغل اجرایی
  • مشاغل مدیریتی عمومی
  • مشاغل دولتی

از آنجایی که کشور کانادا در این زمینه های شغلی همواره نیاز به نیرو های متخصص دارد و همیشه با کمبود نیرو در این زمینه ها مواجه است، از افراد متخصص در این زمینه ها در قسمت های مدیریت محصول، مدیریت پروژه، بازاریابی، مدیریت اجرایی، و مدیریت فنی استقبال به عمل می آورد. البته تمامی افرادی که به نوعی درخواست ویزای کار کانادا و یا قصد احراز مشاغل کانادا را دارند با توجه به نوع مکان اقامت و فعالیت خود در این کشور بایستی مجوز کاری کانادا را داشته باشند. همچنین کلیه دانشجویانی که مدرک دکترای مدیریتی خود را اخذ کرده اند برایشان امکان انجام کار در زمینه های تجارت بین المللی، مدیریت زنجیره تامین، کارآفرینی و … وجود دارد که این به امتیاز شما در اخذ ویزای کار کانادا و مجوز کاری کانادا کمک شایانی می کند.

به اطلاعات بیشتر و مشاوره برای شغل مدیریت در کانادا نیاز دارید؟ همین الان کلمه ” ویزا ” را به 30006016 ارسال یا فرم ارزیابی مهاجرتی را در سایت پارسی کانادا تکمیل نمایید.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها