موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

قرعه کشی بزرگ بریتیش کلمبیا با 551 مدعو

قرعه کشی بزرگ بریتیش کلمبیا با 551 مدعو

در برنامه ی نامزد استانی بریتیش کلمبیا در یک قرعه کشی که در تاریخ 20 آگوست 2019 انجام شد ، به قید قرعه در مجموع از 551 نفر از نامزدهای مهاجرت بر اساس تخصص، سیستم اکسپرس اینتری و کارآفرینان دعوت به عمل آورد.

این قرعه کشی بیشترین تعداد دعوت نامه را در طول تاریخ از طریق برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا از زمان آغاز خود در فوریه ی 2017 داشته است.
527 دعوت نامه به داوطلبان متقاضی از طریق برنامه کارگر ماهر و اکسپرس اینتری صادر شد و 18 مورد نیز از طریق برنامه مختص به مهاجرت کارآفرینی به کانادا و 6 مورد دیگر نیز از طریق مهاجرت کارآفرین – پیلوت منطقه ای صادر شده است.

قرعه کشی بزرگ بریتیش کلمبیا

قرعه کشی بزرگ بریتیش کلمبیا

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص برای افراد ماهر و نیمه ماهری است که برای تخصص آن ها در بریتیش کلمبیا تقاضای زیادی وجود دارد.
برنامه ی اکپرس اینتری برای نامزدهایی است که دارای پروفایل معتبری در سیستم اکسپرس اینتری هستند و در لیست کاندیدها قرار گرفته اند. این به معنای ساده سازی فرایند برای آن دسته از کارگران ماهر است که معیارهای مورد نیاز B.C (بریتیش کلمبیا) را دارا هستند و تمایل به اخذ اقامت آن را دارند. برنامه ی مهاجرت برای کارآفرینان به منظور دریافت اقامت دائم برتیش کلمبیا مشروط به داشتن سرمایه ی بالای شخصی و فعالیت در آن حیطه است.

BC PNP برنامه ی مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا تحت نظر سیستم ثبت نام مهارت های مهاجرت (SIRS) مدیریت می شوند. برای ثبت نام از طریق SIRS کاندیدهای شایسته در ابتدا بایستی اقدام به ایجاد یک حساب کاربری کرده و سپس به آن ها بر اساس عواملی مانند تحصیلات ، تجربه کار و مهارت زبانی امتیاز داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به کانادا کلمه ی ویزا را به شماره ی 30006016 ارسال کنید.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها