موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

قرنطینه مسافران به کانادا به مدت دو هفته

قرنطینه مسافران به کانادا به مدت دو هفته

قرنطینه مسافران به کانادا در دوره بیماری همه گیر کرونا به مدت دو هفته اجباری شده است. حتی مسافرانی که هیچ گونه علائمی از بیکاری کرونا ندارند، باید قرنطینه شوند.

این الزامات بسته به اینکه مسافر دارای علائم COVID-19 باشد یا خیر، متفاوت است. افرادی که دارای علائم کرونا هستند، مجاز نیستند سوار هواپیمای کانادا شوند، اگرچه تا اکنون اجازه عبور از طریق مرزهای زمینی را دارند. کانادا سفر به این کشور را برای بسیاری از افراد خارجی محدود کرده است، با این وجود استثنائاتی نیز وجود دارد. شهروندان، ساکنان دائم، کارگران خارجی موقت، اعضای خانواده درجه یک شهروندان کانادایی، هنوز مجاز به ورود به کانادا هستند. دانشجویان بین المللی که موفق به تحصیل در کانادا شده اند اگر اجازه تحصیل آن ها قبل از 18 مارس تصویب شود، می توانند وارد کشور شوند.

خروج از کانادا هنوز هم ممکن است، با این حال پروازها محدود شده اند و برای جلوگیری از سفرهای غیر ضروری به همه کشورهای خارجی، اخطار سلامتی مسافرتی وجود دارد. طبق قانون، همه افرادی که قانونا مجاز به ورود به کانادا هستند، باید فوراً به خانه های خود یا مکانی که بتوانند خودشان را برای 14 روز دیگر قرنطینه کنند، بروند. توقف در فروشگاه های مواد غذایی، مهمانی گرفتن یا رفت و آمد غیر ضروری در خیابان کاملا ممنوع است. و در صورت مشاهده هر گونه سرپیچی از قوانین، این افراد با جریمه و یا زندان روبرو می شوند.  دارندگان ویزای توریستی کانادا، دارندگان پروانه کار و دارندگان مجوز تحصیل در این کشور ممکن است لازم باشد که حتی در صورت عدم بروز علائم، قرنطینه شوند.

قوانین قرنطینه برای مسافرانی که علائم کرونا ندارند

مسافران حتی اگر علائم کرونا را نداشته باشند، هنوز هم در معرض ابتلا به این بیماری و آلوده کردن دیگران هستند. قوانین قرنطینه سخت است، با این وجود عواقب نقض دستورالعمل های ارائه شده شش ماه زندان یا 750 هزار دلار جریمه یا هر دو را به همراه خواهد داشت.

حتی اگر هیچ علائمی در مسافران مشاهده نشود باز هم قرنطینه مسافران به کانادا به مدت دو هفته، جز الزامات است و آن ها باید مستقیم از فرودگاه به قرنطینه بروند. دولت همچنین توصیه می کند که در خانه هم حداقل دو متر از یکدیگر فاصله بگیرید. در طول دوره قرنطینه، می توانید به حیاط خانه خود یا بالکن بروید. به مکان های عمومی نروید و افراد مسن به ویژه از دیگران درخواست کنند که مواد غذایی و دارو برای آن ها فراهم کنند.

سلامتی خود را کنترل کنید. اگر ظرف دو هفته از تاریخ ورود خود علائم کرونا را داشتید، باید خود را از دیگران جدا کنید و سریعاً با یک متخصص مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید و از شما در مورد علائم و تاریخچه سفرتان می پرسند.

اگر بعد از بیماری کرونا قصد سفر به کانادا را داشته باشید می توانید به کمک پارسی کانادا ویزای توریستی خود را در سریع ترین زمان ممکن و صرف هزینه ای معقول دریافت کنید. پارسی کانادا با ده سال سابقه درخشان در امور مهاجرتی از اخذ ویزای توریستی کانادا، ویزای اکسپرس انتری و ویزای تحصیلی گرفته تا ویزای استارت آپ و ویزای کار کانادا، مورد اعتماد ترین و بهترین موسسه مهاجرتی است که در امر مهاجرت به کانادا به آن مراجعه کنید. مشاوران ما در پارسی کانادا آماده پاسخ گویی به تمامی سوالات شما هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت پارسی کانادا مراجعه کنید یا اگر هم خواستید بیشتر درباره مهاجرت در دوران کرونا بدانید، روی اینجا کلیک کنید.

 

 

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها