موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

پذیرش جدید آلبرتا

پذیرش جدید آلبرتا

استان آلبرتا از ۱۵۰ متقاضی که حداقل امتیاز آنها ۳۰۰ بود، دعوت به عمل آورد. این استان در چهارمین پذیرش جدید خود برای 150 نفر متقاضی برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد. این افراد بعد از دریافت دعوت نامه ملزم به ارائه درخواست خود به منظور اخد اقامت دائم این استان شدند. همانطور که گفته شد حداقل امتیاز این متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی 300 بوده است.

گفتنی است داشتن پیشنهاد شغلی از سوی استان آلبرتا برای اقدام در این راستا ضروری نمی باشد و تنها متقاضیان بایستی پروفایلی در سیستم اکسپرس اینتری ایجاد کنند. اکسپرس اینتری سیستمی است که به منظور مهاجرت به کانادا ایجاد شده است. این سیستم پروفایل متقاضیان را در سه برنامه مهاجرتی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی بررسی و بر اساس فاکتورهایی همچون سن، تحصیلات، تجربه کار و مهارت در زبان های انگلیسی و یا فرانسوی امتیاز می دهد و در پایان افرادی که دارای بالاترین امتیازات هستند از سوی دولت کانادا دعوت نامه دریافت می کنند.

متقاضیان حاضر در سیستم اکسپرس اینتری که به منظور برنامه استانی آلبرتا نامزد می شوند در مقایسه با دیگران از 600 امتیاز اعطا شده توسط برنامه استانی بهره مند می شوند و از این رو می توانند شانس خود را برای دریافت دعوت نامه افزایش دهند. این 600 امتیاز اضافی می تواند تضمین دعوت از شما به منظور ارائه درخواست برای اخد اقامت دائم کانادا باشد. برای مثال اگر شما در سیستم اکسپرس اینتری 300 امتیاز کسب کرده باشید، پذیرش در برنامه استانی این عدد را به 900 می رساند و با توجه به حداقل امتیاز مورد نیاز که 471 بوده است، به وضوح شاهد این اختلاف امتیاز مثبت به نفع خود هستید.

واجدین شرایط برنامه نامزدی استان آلبرتا

حرفه و وضعیت شغلی متقاضیان سیستم اکسپرس اینتری استان آلبرتا بایستی مطابق با مشاغل مورد نیاز و اقتصاد این استان باشد. ولیکن این استان لیستی از مشاغل مورد نیاز خود فراهم نکرده است و تنها الویت را به کسانی می دهد که دارای پیشنهاد شغلی از سوی این استان بوده و یا اینکه سابقه کار در آلبرتا را دارند. در صورتی که بعد از دوران متوسطه از یکی ار موسسات آموزشی در کانادا فارغ التحصیل شده باشید نیز خود عاملی برای الویت شما در برابر بقیه خواهد بود. همچنین افرادی که پدر، مادر، خواهر و یا برادرشان در این استان زندگی می کنند در برابر دیگران شانس بیشتری دارند.

امسال آلبرتا تاکنون 651 دعوت نامه برای متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری صادر کرده است. در سال 2019 ، این استان در مجموع 11137 دعوت نامه از طریق برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری صادر کرده است. به منظور آگاهی از وضعیت خود در سیستم اکسپرس اینتری تنها کافیست، سیستم امتیازسنجی مهاجرت به کانادا که توسط کارشناسان ما فارسی سازی شده است را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها