موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

کمک دولت فدرال کانادا در زمینه بهداشت و سلامت

کمک دولت فدرال کانادا در زمینه بهداشت و سلامت

دولت فدرال کانادا به شرکت های خلاق در زمینه بهداشت، سلامت و علوم زیستی 20 میلیون دلار کمک کرده است. گزارش ها حاکی از این است که دولت فدرال قرار است روی ایجاد شرکت های خلاق در این زمینه ها سرمایه گذاری کند و از این طریق استارتاپ ها می توانند رشد خوبی داشته باشند و محصولات و خدمات خود را ارئه دهند.

از طریق دسترسی به بازارهای قوی داخلی، شرکت ها می توانند کسب و کار های نوپا و ویزای استارت آپ کانادا را در این کشور راه اندازی کنند و آن را توسعه دهند. دولت کانادا اظهار کرده است که شبکه ای از استارتاپ های کوچک و بزرگ به شرکت ها این امکان را می دهد تا با نهادها و مؤسسات سلامت و بهداشت در زمینه های پژوهش، تحقیق و ارائه فناوری های جدید، همکاری داشته باشند و خدمات و محصولات خود را به آسانی به بازار ارائه دهند.

کمک دولت فدرال کانادا در زمینه بهداشت و سلامت

کمک دولت فدرال کانادا در زمینه بهداشت و سلامت

افزون بر این، دولت فدرال آمریکا حدود 7 میلیون دلار در کانادا شرقی سرمایه گذاری کرده است.  این برنامه قرار است پس از اداره بهداشت ساسکاچوان و شبکه اونتاریو جنوبی در کبک، کانادای آتلانتیک و کانادای شمالی اجرا شود که مبتنی بر پژوهش های انجام شده است.

این برنامه دولت فدرال کانادا، بر روی مرتبط ساختن بیمارستان ها، مراکز بهداشتی-درمانی با استارتاپ ها متمرکز است و شبکه جدیدی که از این  استارتاپ ها ایجاد می شود می تواند به نحوه عرضه و تقاضا در بازار کمک شایانی کند.

هم چنین دولت کانادا با استفاده از این برنامه بلند مدت روی فناوری های بومی و ایجاد شده توسط شرکت های خلاق متمرکز می شود و به گسترش بازار کمک می کند. البته چنین استارت آپ هایی هزینه هایی در بر خواهد داشت ولی در عوض به اقتصاد دولت و هم چنین وضعیت کسب وکار استارتاپ ها کمک خواهد کرد و مهاجرت به کانادا را بیش از قبل رواج داده اند.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها