موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

آیا می خواهید به موسسه ITD کانادا بروید؟

آیا می خواهید به موسسه ITD کانادا بروید؟

کالج ITD که در سال 1999 تأسیس شده است در مرکز شهر ونکوور قرار دارد. این موسسه تجربه یادگیری کاملا جامع و فوق العاده ای را در اختیار دانشجویان داخلی و بین المللی قرار می دهد. موسسه توسعه فناوری کانادا معتقد است که با فرصت های یادگیری مادام العمری که در اختیار دانشجویان قرار می دهد، راهی برای رقابت افراد با تجربیات عملی به وجود آورده که باعث می شود برای دنیای در حال تغییر آماده شده و توانمند های خود را افزایش دهند. این موسسه یکی از معتبرترین کالج های کانادا است که در حال حاضر دانشجویان خارجی را می پذیرد و یکی از توصیه های پارسی کانادا به دانشجویان علاقمند به تحصیل در کانادا انتخاب ITD است.

چرا ITD کانادا را برای تحصیل انتخاب کنیم؟

آموزش هایی که ITD به دانشجویان ارائه می دهد به آنها یاد می دهد که چطور با چالش های فعلی و آینده که در پیش رو دارند روبرو شوند و در کنار آن خود را برای رسیدن به اهدافی که دارند آماده می کند. هر یک از دوره های این کالج در زمینه هنر، کسب و کار، خدمات و فناوری اطلاعات در حقیقت شروع رشد شخصی و پیشرفت حرفه ای دانشجویان است. تجربه عملی که دانشجویان در این موسسه بدست می آورند ، آنها را به ایجاد روابطی تشویق می کند که نه تنها در طول دوران تحصیل بلکه در آینده نیز به آنها کمک خواهد کرد.

 

آیا می خواهید به موسسه ITD کانادا بروید؟

آیا می خواهید به موسسه ITD کانادا بروید؟

 

ITD کانادا چه اهداف آموزشی دارد؟

ITD کانادا دائما در حال نوآوری است و برنامه های آموزش آن را متخصصان معتبر و مرتبط با حوزه های تخصص خود تهیه ، طراحی و ارائه می کنند. حفظ تعامل بین نیازهای دانشجویان و میزان یادگیری مهارت های لازم در هر رشته و همچنین ارائه با کیفیت بالا دروس به دانشجویان از اهداف اصلی این کالج است و این همان چیزی است که دانشجویان پس از فارغ التحصیل شدن برای موفقیت در آینده خود به آن نیاز دارند و به همین دلیل این موسسه بدقت به آنها توجه دارد. علاوه بر این، برنامه های آموزش شغلی این کالج به طور مداوم در حال به روز رسانی است تا با نیازهای بازار مطابقت داشته باشد. همین موضوع نیز دلیل دیگری است که وکلای موفق پارسی کانادا با سال ها تجربه در زمینه مشاوره به افراد برای تحصیل در کانادا کالج IT را در لیست کالج ها و دانشگاه های معتبر قرار دهند.

چرا دانشجویان ITD کانادا را انتخاب می کنند؟

بیش از 16 سال است که این کالج فارغ التحصیلان خود را به عنوان نیروی کار برای مشاغل مختلف به بازار کار معرفی می کند. دوره های این کالج به شکلی طراحی شده اند که دانشجویان را برای پذیرش شغل مورد نظر خود در بازار کار آماده می کند. بخشی از آموزش ها در این موسسه به صورت عملی و توسط مربیان باتجربه صورت می گیرد. برخی دیگر نیز پس از دیدن این دوره ها می توانند ویزای کار کانادا را اخذ نمایند و به کسب و کار مشغول شوند.

دوره های موسسه توسعه فناوری کانادا(ITD)

  • در مدارس این موسسه رشته های مختلفی ارائه می شود و این مدارس عبارتند از:
    هنر
  • کسب و کار
  • خدمات
  • فناوری اطلاعات
  • ویژگی های دوره طراحی داخلی

هدف این دوره آماده سازی دانشجویان برای کار به عنوان طراحی داخلی است. دروس و سر فصل های طراحی شده برای این دوره دانش تئوری و مهارت های عملی لازم را برای موفقیت به دانشجویان آموزش می دهد. دانشجویان نرم افزارهای تخصصی در این رشته و مهارت های فنی استاندارد و دانش لازم را برای استفاده از سیاست های فعلی این صنعت، رویه ها و ابزارها به دست می آورند. در این دوره از دانشجویان خواسته می شود تا یک نمونه کار ارائه دهند و به این ترتیب آنچه یاد گرفته اند و میزان استعداد آنها در زمینه طراحی نشان داده شود . دیپلم طراحی داخلی یک گزینه مشارکت اختیاری هم دارد که پس از اتمام سال تحصیلی افراد علاقمند می توانند آن را بگذرانند. دو گزینه ای قابل انتخاب در طراحی داخلی عبارتند از:

  • دیپلم طراحی داخلی
  • دیپلم طراحی داخلی با مشارکت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کالج ITD کانادا می توانید از مشاورین پارسی کانادا که جز بهترین مشاوران در زمینه مهاجرت به کانادا و ویزای تحصیلی در کانادا هستند کمک بگیرید.

ویژگی های دوره گرافیک

این دوره بر آماده سازی دانشجویان برای کار به عنوان طراح گرافیک طراحی شده است. این برنامه دانش تئوری و مهارتهای مفید و لازم برای موفقیت را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. دانشجویان نرم افزار و مهارت های فنی استاندارد و دانش را برای استفاده از سیاست های فعلی این صنعت، رویه ها و ابزارها به دست می آورند. در پایان دوره دانشجویان یک نمونه کار ارائه می دهند که استعداد طراحی گرافیکی آنها را نشان می دهد. دیپلم طراحی گرافیک یک گزینه مشارکت اختیاری دارد که پس از اتمام سال تحصیلی می توانید آن را بگذرانید.

ویژگی های دوره مدیریت کسب و کار

این دوره بر آماده سازی دانشجویان برای کار در زمینه تحول در مدیریت کسب و کار در موقعیت های مختلف متمرکز است که به استفاده از سیاست های فعلی صنعت، رویه ها و طرز عمل ها و ابزارها نیاز دارد. این برنامه به شما دانش تئوری و مهارت های مفید در بازاریابی سبز، بهره وری در کسب و کار سبز، پایداری، مسئولیت شرکت و مدیریت تغییر پایداری می دهد. این دوره با ارائه یک پروژه به پایان می رسد و باعث می شود مهارت های آموخته شده در این دوره برای موقعیت های دنیای واقعی استفاده شود.

ویژگی های دوره مدیریت بازرگانی

این دوره بر آماده سازی دانشجویان برای کار در انواع سمت های مدیریت مشاغل متمرکز است که به استفاده از سیاست های فعلی این صنعت، شیوه ها، فرآیندها و ابزارها نیاز دارد. این برنامه ها دانش تئوری و مهارت های عملی را در مدیریت بازرگانی با دانش حسابداری و نرم افزار حسابداری به دانشجویان ارائه می دهند. دیپلم مدیریت بازرگانی یک گزینه مشارکت اختیاری دارد که پس از اتمام سال تحصیلی می توانید آن را بگذرانید.

 

آیا می خواهید به موسسه ITD کانادا بروید؟

آیا می خواهید به موسسه ITD کانادا بروید؟

 

ویژگی های دوره حسابداری و امور مالی

این دوره بر آماده سازی دانشجویان برای کار در شغل های حسابداری و مالی متمرکز است که به استفاده از سیاست های فعلی این صنعت، شیوه ها، فرآیندها و ابزارها نیاز دارد. این برنامه ها دانش تئوری و مهارت های عملی را در زمینه حسابداری، مدیریت مالی و نرم افزار حسابداری به دانشجویان ارائه می دهند. دیپلم حسابداری و امور مالی یک گزینه مشارکت اختیاری دارد که پس از اتمام سال تحصیلی می توانید آن را بگذرانید.

ویژگی های دوره مدیریت خدمات

این دوره بر آماده سازی دانشجویان برای کار در انواع مکان های ارائه دهنده خدمات طراحی شده است و به آنها استفاده از سیاست ها و رویه های این صنعت آموزش داده می شود. در این دوره دانشجویان دانش تئوری و مهارت های عملی را در کار تیمی، ارائه خدمات به مشتری، فروش و مدیریت، حسابداری خدمات و مدیریت غذا و نوشیدنی لازم است را آموزش می بینند.

ویژگی های دیپلم طراحی وب منبع باز

این دوره دانشجویان را برای کار به عنوان یک برنامه نویس متخصص با ابزار منبع باز آماده می کند، که باعث می شود آنها در مرکز عصر تحول دیجیتال و ایجاد اثر شبکه ای از انعطاف پذیری و مقرون به صرفه برای شرکت هایی که خواهان ایجاد تجربه شخصی سفارشی هستند قرار گیرند. در این دوره مهارت های نظری و عملی در سیستم مدیریت محتوا، یعنی Perl ، Python، و Ruby on Rails به دانشجویان آموزش داده می شود. دیپلم توسعه وب منبع باز یک دوره مشارکت اختیاری دارد که بعد از فارغ التحصیلی می توان آن را گذراند.

ویژگی های دیپلم سرپرست شبکه

این دوره دانشجویان را برای کار به عنوان سرپرست شبکه که با استفاده از شیوه ها، فرآیندهای آن آشنا شده اند آماده می کند. در این دوره دانش نظری و مهارت های عملی در ارائه پشتیبانی از کاربر نهایی، از جمله سرپرستی، تعمیر و نگهداری، و پشتیبانی هر روزه از سیستم کامپیوتر و شبکه را به دانشجویان آموزش داده می شود.

ویژگی های دیپلم IT، برنامه نویسی سیستم

پس از گذراندن این دوره دانشجویان می توانند به عنوان سرپرست شبکه که به استفاده سیاست های فعلی صنعت، شیوه ها، فرآیندها و ابزار های آن آشنا شده اند وارد بازار کار شوند. این برنامه دانش نظری و مهارت های عملی در زبان های برنامه نویسی صنعتی استاندارد یعنی C، و C++ را به دانشجویان ارائه می کند. دانشجویان در زبان اسمبلی که یک زبان برنامه نویسی سطح پایین برای استفاده در راه حل های خاص معماری است نیز متخصص خواهند شد.

ویژگی های دیپلم IT، برنامه نویسی سیستم – برنامه نویسی بازی

هدف این دوره آماده کردن دانشجویان برای کار به عنوان سرپرست شبکه در استفاده و بکار گیری سیاست های فعلی این صنعت، شیوه ها، فرآیندها و ابزار مورد نیاز آن است. این دوره دانش نظری و مهارت های عملی در زبان های برنامه نویسی صنعتی استاندارد، طراحی پایگاه داده و برنامه های کاربردی، اصول برنامه نویسی شیء گرا، HTM، جاوا، دارایی های گرافیکی(graphical assets ) و نرم افزارهای کاربردی را به دانشجویان ارائه می دهد.

ویژگی های دیپلم IT، طراحی نرم افزار – برنامه نویسی عمومی

این دوره دانشجویان را برای کار به عنوان برنامه نویس آماده می کند و دانش نظری و مهارت های عملی در زبان های برنامه نویسی صنعتی استاندارد، طراحی پایگاه داده و برنامه های کاربردی، اصول برنامه نویسی شیء گرا، HTM، جاوا، و نرم افزارهای کاربردی را به دانشجویان ارائه می دهد.

ویژگی های دیپلم IT، طراحی نرم افزار – طراحی وب و گرافیک

هدف این دوره آماده سازی دانشجویان برای کار به عنوان برنامه نویس متخصص در گرافیک و وب مبتنی بر برنامه های کاربردی است. این دوره دانش نظری و مهارت های عملی در زبان های برنامه نویسی صنعتی استاندارد، طراحی پایگاه داده و برنامه های کاربردی ، اصول برنامه نویسی شیء گرا، سی شارپ، ویژوال بیسیک، HTM،PHP ، جاوا، طراحی وب و فتوشاپ به دانشجویان ارائه می دهد.

ویژگی های دیپلم IT، طراحی نرم افزار – تجارت الکترونیک

این دوره دانشجویان را برای کار به عنوان برنامه نویس متخصص در وب مبتنی بر تجارت الکترونیک و برنامه های کاربردی تجارت الکترونیک که به استفاده سیاست های فعلی صنعت، شیوه ها، فرآیندها و ابزار نیاز دارد آماده می کند. این برنامه دانش نظری و مهارت های عملی در زبان های برنامه نویسی صنعتی استاندارد ، طراحی پایگاه داده و برنامه های کاربردی ، اصول برنامه نویسی شیء گرا، سی شارپ، ویژوال بیسیک، HTM ،XML،PHP ، جاوا، طراحی وب و فتوشاپ به دانشجویان ارائه می دهد.

اگر شما هم به تحصیل در کانادا علاقمند هستید حتما به دنبال موسسه یا مشاورین می گردید که شما را درست راهنمایی کنند و به کمک آنها بتوانید از سریع ترین و مطمئن ترین مسیر به کانادا برید. پارسی کانادا با سال های تجربه در امور مهاجرت و اخذ ویزا کانادا در کنار شما است تا در این مسیر شما را همراهی کند . پیشنهادات پارسی کانادا به شما مطابق با شرایط و هدف شما از رفتن به کانادا صورت می گیرد و شما با خیال راحت می توانید از مشاورین پارسی کانادا در مورد تحصیل در کانادا، اخذ ویزا و یا اقامت کانادا به صورت دائم مشاوره بگیرید.

guest
2 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها