موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

تمدید محدودیت های مرزی کانادا تا 21 ژولای

تمدید محدودیت های مرزی کانادا تا 21 ژولای

بیل بلر وزیر امنیت عمومی کانادا از تمدید محدودیت های مرزی تا 21 ژولای خبر داد.

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CICNEWS بیل بلر وزیر امنیت عمومی کانادا با انتشار توییتی اعلام کرد دولت محدودیت های مرزی مربوط به کرونا را یک ماه دیگر تمدید خواهد کرد.

کانادا بار دیگر محدودیت های سفرهای غیرضروری را تا 21 ژولای 2021 تمدید می کند.

بیل بلر وزیر امنیت عمومی کانادا در 18 ژوئیه در توییتی ضمن تایید این خبر گفت: کانادا محدودیت سفرهای بین المللی غیر ضروری را تا 21 ژوئیه 2021 تمدید می کند.

محدودیت های مرزی کانادا

بلر همچنین گفت که دولت در حال برنامه ریزی برای کانادایی های واکسینه شده و سایر افرادی است که در حال حاضر از محدودیت های ورود به کانادا معاف هستند.

فهرست مسافران معاف این محدودیت شامل شهروندان کانادایی، افرادی که اقامت کانادا دارند، اعضای خانواده آنها، دارندگان Work permit، برخی از دانشجویان بین المللی است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا به خبرنگاران گفت که روش اثبات وضعیت واکسیناسیون در دو مرحله انجام می شود.

در کوتاه مدت، برنامه این گونه خواهد بود که مسافرانی که به کانادا سفر می کنند مدارک مربوط به واکسیناسیون خود را در برنامه ArriveCAN آپلود کنند.

سپس دولت یک گواهینامه ملی صادر خواهد کرد که در سراسر جهان پذیرفته شود. ترودو گفت، این مرحله نیز باید شامل استانها شود چرا که واكسیناسیون در حوزه قضایی استان قرار دارد.

در اطلاعیه های قبلی، مقامات بهداشتی اعلام کردند که کانادا تنها در صورت دریافت واکسن ( یکی از 4 واکسن مورد تایید Pfizer, Moderna, Astra Zeneca,  Johnson and Johnson) واکسینه شدن مسافران را به رسمیت می شناسد.

دولت کانادا در ابتدا مرزهای خود را به روی سفرهای غیر ضروری بست. از آن زمان به بعد، دولت قوانینی را برای آزمایش COVID-19 قبل و بعد از ورود و همچنین یک دوره قرنطینه اجباری تنظیم کرده است.

کانادا همچنین پروازهای بین المللی را به چهار فرودگاه مهم کاهش داد.

در ماه فوریه، کانادا همچنین قرنطینه اجباری هتل ها را به محدودیت های مربوط به مسافران بین المللی که تازه وارد کانادا می شوند اضافه کرد.

مسافرانی که تازه به کانادا مراجعه می کردند باید به هزینه شخصی خود و تا زمان دریافت نتیجه آزمایش COVID-19 در هتلی با تأیید دولت اقامت داشته باشند.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها