موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

دعوت از ۷۰۳ متقاضی اکسپرس انتری در Tech Draw انتاریو

دعوت از ۷۰۳ متقاضی اکسپرس انتری در Tech Draw انتاریو

استان انتاریو در تاریخ 14 می در جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری از 703 متقاضی دعوت به عمل آورد تا درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ارائه کنند. برنامه مهاجرت استانی انتاریو برای افرادی دعوت نامه صادر کرد که در یکی از مشاغل زیر که مرتبط به فناوری می باشد، تجربه کار داشته اند:

  • مدیران سیستم های اطلاعات و کامپیوتر NOC 0213
  • توسعه دهندگان رسانه های تعاملی و برنامه نویسان کامپیوتر NOC 2174
  • طراحان و مهندسان نرم افزار NOC 2173
  • مهندسان کامپیوتر NOC 2147
  • مدیران دیتا و تحلیلگران سامانه داده ها NOC 2172
  • طراحان و توسعه دهندگان وب NOC 2175

امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری در سیستم جامع رتبه بندی بین 421 تا 451 بوده است. این امتیاز کم ترین میزان را در تاریخ Tech Draw داشته است. اگر افرادی که در جدیدترین Tech Draw برنامه مهاجرت استانی انتاریو دعوت شده اند از طرف استان نیز انتخاب شوند 600 امتیاز در سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری به خود اختصاص خواهد داد و بدین شکل در پذیرش بعدی اکسپرس انتری فدرال قطعا برای آنها دعوت نامه صادر می شود.

استان انتاریو از 9 استانی می باشد که برنامه مهاجرتی آن ها با اکسپرس انتری مرتبط می باشد. تنها استانی که برنامه مهاجرت استانی ندارد کبک می باشد. متقاضیانی که از طرف استان انتاریو NOI دریافت می کنند بایستی صلاحیت لازم برای مسیر اولویت های سرمایه انسانی را دارا باشند.

اما Tech Draw چیست؟

Tech Draw برنامه مهاجرت استانی انتاریو می باشد که از طریق مسیر مهاجرتی اولویت های سرمایه انسانی صورت می گیرد؛ این مسیر به برنامه مهاجرت استانی انتاریو اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری فدرال در جستجوی متقاضیانی بگردد که واجد شرایط این مسیر هستند.

پیشنهاد شغل در مسیر اولویت های سرمایه انسانی جزو شرایط ضروری نیست اما متقاضیان بایستی که در صف انتظار اکسپرس انتری پروفایل داشته باشند. هدف از این پذیرش ها درواقع انتخاب افراد واجد شرایطی می باشد که در یکی از شش شغلی که قبلا به آنها اشاره شد حداقل یک سال تجربه کار تمام وقت و مداوم و یا معادل آن سابقه کار پاره وقت داشته اند.

این پذیرش نیز در نهایت منجر به انتخاب شدن نیروی کار زیادی در بخش تکنولوژی می شود. با وجود شیوع ویروس کرونا، شرکت هایی هستند که در بخش تکنولوژی در کانادا مشغول استخدام و البته آماده ترمیم اقتصاد کانادا هستند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر تنها کافیست فرم ارزیابی مهاجرت ما را پر کنید و منتظر تماس مشاوران پارسی کانادا باشید.

guest
2 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها