موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

دعوت انتاریو ( pnp) از 940 دانشجوی بین المللی و نیروی کار موقت

دعوت  انتاریو ( pnp) از 940 دانشجوی بین المللی و نیروی کار موقت

از دانشجویان بین المللی و نیروهای کار خارجی که در سیستم ابراز علاقمندی ( EOI ) پروفایل داشتند دعوت به عمل آمد تا برای نامزدی استانی انتاریو کانادا درخواست دهند.

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CICNEWS در روز گذشته 16 ژوئن 2021 استان انتاریو ضمن برگزاری یک قرعه کشی جدید مهاجرتی از 940 نفر دانشجوی بین المللی و نیروی کار موقت برای اپلای نامزدی استانی و مهاجرت به کانادا دعوت به عمل آورد.

برنامه مهاجرتی انتاریو

در مجموع 569 نفر دعوت شدند که ممکن است برای نیروی کار خارجی واجد شرایط باشند. این نامزدها حداقل به نمره 38 نیاز داشتند. برای این قرعه کشی مشاغل هدفمند و موقعیت مکانی وجود نداشت.

371 نفر باقیمانده برای درخواست نامزدی از استریم دانشجویان بین المللی دعوت شدند. این داوطلبان برای دعوت به نمره EOI 66 نیاز داشتند.

 

درباره جاب آفر کارفرما: استریم نیروی کار خارجی

استریم نیروی کار خارجی انتاریو تحت عنوان دسته جاب آفر کارفرمایان Employer Job Offer  برای همه اتباع خارجی که از طرف کارفرمایی در استان انتاریو واجد شرایط هستند آزاد است. به شرط اینکه شرایط لازم را داشته باشید، لازم نیست از داخل کانادا اقدام کنید.

برای واجد شرایط شدن، باید دارای دو سال سابقه کار در یک شغل مهارتی و تخصصی باشید، یک جاب آفر واجد شرایط در استان انتاریو داشته باشید.

اگر می خواهید برای این برنامه نامزد استانی (PNP) درخواست دهید باید در سایت یک پروفایل EOI  را در وب سایت انتاریو ثبت کنید.

پس از ثبت، پروفایل شما به استخر EOI وارد می شود. انتاریو بر اساس اطلاعاتی که ارسال می کنید به شما نمره می دهد. شما براساس سطح مهارت جاب آفر و سابقه کار و همچنین دستمزد، تحصیلات، توانایی زبان ، منطقه ای که در آن تحصیل کرده اید یا کار می کنید و سایر امتیازات، امتیاز کسب می کنید.

درباره جاب آفر کارفرما: استریم دانشجویان بین المللی

استریم دانشجویان بین المللی انتاریو تحت عنوان دسته جاب آفر کارفرمایان Employer Job Offer برای همه اتباع خارجی که از طرف کارفرمایی در استان انتاریو واجد شرایط هستند آزاد است. به شرط اینکه شرایط لازم را داشته باشید، لازم نیست از داخل کانادا اقدام کنید.

برای واجد شرایط شدن باید برنامه ای را در یک موسسه یادگیری تعیین شده کانادایی به پایان رسانده باشید و یا یک جاب آفر واجد شرایط در استان انتاریو داشته باشید.

جهت دریافت دعوتنامه برای اپلای این برنامه، باید پروفایل EOI خود را در وب سایت انتاریو ثبت کنید. سپس پروفایل شما به استخر EOI وارد می شود و براساس فایل‌هایی که ارسال می کنید امتیاز می گیرید.

چگونه می توان برای مهاجرت به استان انتاریو امتیاز کسب کرد؟

انتاریو پروفایل EOI را بر اساس تعدادی از عوامل سرمایه انسانی رتبه بندی می کند. شما طبق سطح مهارت جاب آفر خود و همچنین تجربه کاری کانادایی امتیاز کسب می کنید. این استان برای تعیین امتیاز از سیستم طبقه بندی شغلی ملی کانادا (NOC) استفاده می کند.

بسته به اینکه برای چه استریمی درخواست می دهید، سیستم امتیازدهی OINP متفاوت است. به غیر از سطح مهارت و سابقه کار، دستمزد، تحصیلات، توانایی زبان و منطقه ای را که در آن تحصیل یا کار می کنید نیز در نظر می گیرد. این استان همچنین به تشخیص خود 10 امتیاز را برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار اختصاص داده است.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها