موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

دعوت کانادا از 6000 کاندید مهاجرتی اکسپرس انتری

دعوت کانادا از 6000 کاندید مهاجرتی اکسپرس انتری

کانادا در تاریخ 24 ژوئن 2021 بار دیگر قرعه کشی اکسپرس انتری برگزار کرد. این دومین بار است که امتیاز مورد نیاز به 357 کاهش یافته و به پایین تر حد خود رسیده است.

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CICNEWS در مجموع 6000 کاندید از طریق برنامه تجربه کار کانادایی CEC برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت شدند.

گفتنی است که این برای دومین مرتبه است که امتیاز مورد نیاز برای شرکت در قرعه کشی CEC به پایین ترین میزان خود یعنی 357 در قرعه کشی تجربه کار کانادایی CEC رسیده است.

قرعه کشی اکسپرس انتری

از آنجایی که سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در پی دعوت و حمایت کاندیدهای زیادتری در کانادا است این کاهش در سیستم جامع رتبه بندی فقط در قرعه کشی های تجربه کار کانادایی CEC ادامه دار است.

IRCC برای حمایت از هدف خود که همان نامزدهای بیشتر است، از 401 هزار مهاجر جدید در سال جاری دعوت به عمل می آورد.

کاندیدهای تجربه کار کانادایی CEC در رزومه و سوابق کاری خود باید حداقل یک سال سابقه کار کانادایی در یکی ازمشاغل تخصصی و حداقل تسلط متوسط به زبان انگلیسی یا فرانسوی داشته باشند.

در قرعه کشی جدید، نامزدهایی که حداقل نمره را کسب کردند تنها در صورتی دعوت شدند که مشخصات Express Entry خود را قبل از 17 فوریه 2021 ساعت 10:15:50 UTC ارسال کردند.

اکسپرس اینتری چیست؟

اکسپرس انتری یا برنامه ورود سریع به کانادا یک سیستم مهاجرتی است که در سال 2015 برای سهولت پذیرش مهاجران و اقامت سریع آن ها در کانادا ایجاد شد.

هدف اصلی راه اندازی این سیستم، تامین نیروی کار جدید برای اقتصاد رو به رشد و تشنه کانادا است.

با وجود اکسپرس انتری، کانادا نیروهای با مهارت را به کشور خود جذب کرده و در ازای تضمین پیشرفت کشورش، اقامت کانادا را به آن ها اعطا می کند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، با توجه به سن، وضعیت تاهل، میزان تحصیلات، مهارت های زبانی، سابقه کار، پیشنهاد شغلی و انعطاف پذیری (سازش و خو گیری با محیط جدید) نمره ای دریافت می کنند.

انتهای پیام

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها