موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

قرعه کشی آلبرتا

قرعه کشی آلبرتا

ایالت آلبرتا از متقاضیان بیشتری برای برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری دعوت به عمل آورده است تا برای برنامه نامزدی استانی کانادا به منظور اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنند. برنامه نامزد مهاجرت آلبرتا در مورد قرعه کشی ۱۸ مارس جزئیاتی را منتشر کرده است، در این قرعه کشی از ۱۳۶ متقاضی از طریق جریان اکسپرس اینتری، دعوت به عمل آمده است.

متقاضیان دعوت شده دارای پروفایل بوده و در سیستم امتیاز سنجی، حداقل ۳۰۰ امتیاز را به خود اختصاص داده بودند. نکته قابل توجه این است که به منظور دعوت شدن از طریق برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری ایالت آلبرتا، نیازی به داشتن پیشنهادی شغلی از سوی این ایالت ندارید، تنها بایستی که در این سیستم ثبت نام کرده و دارای پروفایل شخصی باشید.

متقاضیان که در آخرین قرعه کشی از آن ها دعوت به عمل آمده است می توانند که برای برنامه استانی آلبرتا نامزد شوند و در مقایسه با دیگران از 600 امتیاز اضافی که توسط برنامه استانی به آن ها اعطا می شود، برخوردار شوند و از این رو می توانند شانس خود را برای دریافت دعوت نامه افزایش دهند. این 600 امتیاز اضافی می تواند تضمین دعوت از شما به منظور ارائه درخواست برای اخد اقامت دائم کانادا باشد.

متقاضیان به منظور اخذ اقامت کانادا باید از طریق یکی از برنامه‌های مهاجرتی زیر اقدام کنند:

• برنامه تجارت حرفه ای فدرال (Federal Skilled Trades Program)
• برنامه نیروی متخصص فدرال(Federal Skilled Worker Program)
• تجربه کانادایی (Canadian Experience Class)

تجربه کاری، تحصیلات، مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی و سن از جمله فاکتورهایی هستند که افراد بنابر آن امتیاز دریافت می کنند. از کاندیدهایی که بیشترین امتیاز را در این برنامه کسب کرده اند، دعوت می شود که برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

درباره برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری آلبرتا

به منظور اینکه بتوانید شانس این را داشته باشید که از طریق برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا دعوت شوید بایستی که در شغلی فعالیت کنید که از “اولویت های توسعه اقتصادی” آلبرتا پشتیبانی کند. اگرچه داشتن پیشنهاد شغلی برای این برنامه ضروری نمی باشد، اما چنانچه دارای یکی از شرایط زیر باشید می توانید شانس خود را افزایش داده و از الویت بیشتری برخوردار شوید.

• افرادی که پیشنهاد شغلی و یا تجربه کار در این ایالت را داشته باشند.
• افرادی که دارای مدرک تحصیلی در موسسات کانادایی در مقاطع تحصیلی بعد از دبیرستان هستند.
• افرادی که والدین، فرزند و یا خواهر و برادرشان در حال حاضر در این استان زندگی می کند.

امسال تا کنون ، آلبرتا 887 دعوت نامه برای نامزدهای اکسپرس اینتری صادر کرده است. در سال 2019 آلبرتا از طریق برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری 11137 دعوت نامه صادر کرده است. به منظور آگاهی از وضعیت خود در سیستم اکسپرس اینتری تنها کافیست، سیستم امتیازسنجی مهاجرت به کانادا که توسط کارشناسان ما فارسی سازی شده است را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها