موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

ورود 1.2 میلیون مهاجر به کانادا تا 3 سال آینده

ورود 1.2 میلیون مهاجر به کانادا تا 3 سال آینده

خبر خوب به متقاضیان مهاجرت به کانادا، رکورد 110 ساله کانادا در 3 سال آینده شکسته می شود! طبق گفته دولت این کشور ظرف 3 سال آینده، 1.2 میلیون مهاجر می توانند ویزای کانادا را دریافت و به آن مهاجرت کنند. وزیر مهاجرت کانادا؛ مارکو مندیچینو، در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که دولت در نظر دارد برای کمک به بهبود اقتصاد آسیب ‌دیده از شیوع کرونا و جبران کمبود نیروی کار، در سه سال آینده، بیش از یک میلیون و دویست هزار مهاجر جدید وارد کند.

وی در اتاوا به خبرنگاران گفت که تقسیم این تعداد از مهاجران در طول سه سال آینده به این شکل است که ابتدا در سال 2021، 401 هزار مهاجر جدید وارد خواهند شد و در سال‌ های 2022 و 2023 هم به ترتیب 411 هزار و 421 هزار مهاجر دیگر پذیرفته خواهند شد، که مجموعاً یک میلیون 233 هزار نفر می ‌شود.

ورود 1.2 میلیون مهاجر به کانادا

ورود 1.2 میلیون مهاجر به کانادا

آقای مندیچینو ادامه داد که کشورش به نیروی کار نیاز دارد و مهاجران، جای خالی نیروی کار را پر خواهند کرد. وی همچنین خاطر نشان کرد که پیش از همه‌ گیری کرونا، هدف دولت کانادا برای تقویت اقتصاد کشور با کمک مهاجران، یک برنامه بلندپروازانه بود، اما اکنون یک نیاز است. کارشناسان نیز در واکنش به این خبر به این موضوع اشاره کردند که اگر کانادا به هدف جذب بیش از 1.2 میلیون مهاجر ظرف سه سال دست یابد، رکورد بیشترین مهاجرت سالانه به این کشور از سال 1911 به بعد خواهد شکست.

شما کدام روش مهاجرت به کانادا را انتخاب می کنید؟

اگر متقاضی مهاجرت به کانادا هستید و به دنبال راهی مناسب می گردید؛ قطعا می دانید که مهاجرت به این کشور از چند روش امکان پذیر است. مهاجرت کاری به کانادا، تحصیل در کانادا، ازدواج و … . اما سوال اصلی که شاید ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده، این است که کدام یکی از این راه ها با شرایط تان سازگاری دارد و مناسب شماست؟

شما برای پاسخ به این سوال به یک مشاور یا وکیل مهاجرتی حرفه ای نیاز دارید. مهاجرت به هیچ عنوان شبیه به یک سفر کوتاه چند روزه یا چند هفته ای نیست! بنا کردن یک زندگی دیگر آن هم در کشوری به جز کشور مادری، امری پر از ریسک و خطر است. متاسفانه بسیاری از افراد بدون داشتن برنامه ریزی دقیق و مشورت با وکلای مهاجرتی، اقدام به مهاجرت به کانادا کردند، اما به درهای بسته خوردند و یا مسیری که می توان در زمانی کوتاه تر گذراند را پس از سال ها تلاش و صرف هزینه های گزاف، هنوز هم به پایان نرسانند. اما شما نگران نباشید؛ وکلا و مشاوران مهاجرتی موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، آماده اند تا با حفظ سرمایه و وقت تان، شما را با بهترین روش مهاجرتی تا سرزمین فرصت های بی پایان، یعنی کانادا، همراهی کنند.

در حقیقت کسب اطلاعات از کشور مقصد حتی پیش از یک سفر ساده، ضروری است؛ چه برسد به مهاجرت! بهتر است شرایط خود را با وکیل یا مشاور مربوطه درمیان گذاشته و سوالاتی که در ذهن تان است را از او بپرسید. انجام امور را به او سپرده و با خیال آسوده به جمع کردن چمدان تان مشغول شوید! حتی اگر می خواهید بدانید که برای ورود به کشور کانادا از چه امتیازهایی برخوردار هستید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که موسسه مهاجرتی پارسی کانادا با ارائه سیستم امتیازدهی مهاجرت به کانادا به زبان فارسی و کاملا رایگان قصد دارد با دریافت اطلاعات مورد نیاز، امتیاز لازم برای اخذ اقامت این کشور را به اطلاع شما برساند.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها