موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

پذیرش 502 متقاضی مهاجرت به ساسکاچوان

پذیرش 502 متقاضی مهاجرت به ساسکاچوان

دولت ساسکاچوان در پذیرش جدید خود مورخ 29 جولای از 502 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد نیاز دعوت به عمل آورده است. این افراد بایستی که درخواست خود را برای اخذ اقامت دائم این کشور ثبت کنند.

به منظور اقدام از طریق این برنامه، افراد بایستی که قبلا پروفایل ابراز تمایل خود را در برنامه مهاجرتی استانی ساسکاچوان به ثبت می رساندند و البته می بایست که در یکی از مشاغل مرتبط با رشته تحصیلی شان برای مدت یک سال سابقه کار داشته باشند. جالب است بدانید که حداقل امتیاز برای هر دو زیرمجموعه در این پذیرش 70 بوده است.

متقاضیانی که پروفایل ابراز تمایل معتبری داشته باشند بنابر شبکه امتیازدهی کارگر ماهر خارجی برنامه استانی ساسکاچوان و بر اساس فاکتورهایی همچون سن، تحصیلات، سابقه کار دارای مهارت، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و داشتن ارتباطات در ساسکاچوان از 100 امتیاز نمره میگیرند.

بعد از این مرحله شرکت کنندگان بنابر امتیازی که دریافت کرده اند در صف انتظار قرار می گیرند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان برای مقاضیانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند طی پذیرش های متوالی دعوتنامه صادر می کند.

زیرمجموعه اکسپرس انتری

به طور کلی 205 دعوتنامه برای شرکت کنندگان در این برنامه در تاریخ 25 مارس صادر شد. قطعا می دانید که زیرمجموعه اکسپرس اینتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال در ارتباط بوده، سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا می باشد که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند.

کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی کسب می کنند دسته بندی شده، این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیاز می دهد. و در نهایت برای آن دسته از متقاضیانی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها دعوتنامه صادر می شود تا بتوانند درخواست خودشان را برای اخذ اقامت دائم کانادا به ثبت رسانند.

زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز

زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز نیز برای آن دسته از متقاضیانی است که پروفایل اکسپرس انتری ندارند. در پذیرش 29 جولای به طور کلی 248 متقاضی از طریق زیرمجموعه مشاغل مورد نیاز برای تقاضا جهت انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان دعوت شدند. در وبسایت دولت ساسکاچوان فهرستی از 43 شغل مورد نیاز این استان ارائه شده است.

به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگری که مدنظر شماست، از یک وکیل مهاجرتی با تجربه کمک بگیرید. مشاوران پارسی کانادا با سالها تجربه آماده ارائه خدمات به شما هستند.

 

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها