موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

کاریابی در عمان

کاریابی در عمان

یکی از پرطرفدارترین و ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به عمان، مهاجرت کاری است. ارزش بالای پول این کشور، ثبات سیاسی و اقتصادی و نزدیکی به ایران، عمان را به یکی از بهترین مقاصد مهاجرت کاری تبدیل کرده است.

نکته مهم: مطالب این صفحه برای افزایش اطلاعات شما نوشته شده و فعلا جزو خدمات مجموعۀ پارسی کانادا نیست. (در حال حاضر می‌توانید با ثبت شرکت در عمان، به این کشور مهاجرت کنید).

در این مطلب نگاهی به وضعیت کاریابی عمان می‌اندازیم و با بعضی از کاریابی‌های عمان آشنا می‌شویم. معمولا برای مهاجرت به عمان از طریق کار باید پیشنهاد شغلی معتبر داشته باشید. به‌همین دلیل بسیاری از متقاضیان به‌دنبال کاریابی در عمان هستند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

 موسسات کاریابی در عمان

یکی از روش‌‌های جستجوی کار در عمان برای افراد متقاضی مراجعه به موسسات کاریابی است. البته که این بسیار طاقت فرساست. چه بسیار پیش آمده که موسسه کاریابی عمان ادعا کرده‌اند که بهترین فرصت شغلی را در این کشور برای افراد فراهم می‌کنند. اما موفق به ارائه آن نشدند.

در نتیجه پیش از هر تصمیمی برای مهاجرت بهتر است موسسات معتبر کاریابی در عمان شناخته شوند. این موسسات معمولا پیشنهادات شغلی کارفرمایان عمانی را به صورت آگهی استخدام منتشر می‌کنند. بیشتر موسسات وب‌سایت دارند و اطلاعات و شرایط لازم برای اتخاذ هر فرصت شغلی را در آنجا قرار داده‌اند. ویزای کار عمان تنها با پشتیبانی کارفرمای عمانی به فرد اعطا می‌شود.

همچنین تاکنون آگهی مبتنی بر ویزای جستجوی کار در عمان توسط موسسات کاریابی انتشار داده نشده است. یعنی نمی‌توانید به عمان رفته و به‌دنبال کار بگردید! برای کار در این کشور باید از قبل پیشنهاد شغلی معتبر را گرفته باشید.

کاریابی در عمان در اصفهان

هر شخصی برای ورود به کشور عمان و رسیدن به شغل مورد نظر خود می‌تواند از طریق موسسه کاریابی عمان به صورت غیر حضوری اقدام نماید. در جدول زیر نام تعدادی از موسسات کاریابی در عمان را قرار داده‌ایم:

STAR AGENCYAl-Miladi Global Human Resources Management
Oxygen OmanTalent Development LLC
Randstad Middle EastGlobal Business Network LLC (GBN)
MENA HR Solutions LLCBudge Talent
Competence HRWork Circle Oman

سایت های کاریابی در عمان

از دیگر روش‌های کاریابی شناخت‌ سایت‌ های کاریابی در عمان است. این سایت‌ها معمولا اطلاعات گسترده‌ و به روز از فرصت‌های شغلی فعال در شهرهای مختلف عمان را قرار می‌دهند.

در جدول زیر برخی از مشهورترین سایت های کاریابی در عمان را قرار داده‌ایم:

https://www.bayt.com
https://oman.tanqeeb.com
https://www.naukrigulf.com
https://www.gulftalent.com
https://www.wisdomjobsgulf.com
https://jobs.google.com
https://www.monster.com

شرکت‌ها و سایت‌های کاریابی در عمان معایبی هم دارند. آگهی‌های اشتباه، عدم دسترسی برای پیگری درخواست‌ها و عدم ارائه اطلاعات کامل و صحیح از جمله این موارد است.

با توجه به این‌که عمان کشوری عربی است، بسیاری از متقاضیان کار در عمان با زبان عربی و فرهنگ این کشور آشنا نبوده و به‌راحتی نمی‌توانند با کارفرماها ارتباط برقرار کنند.

وجود کاریابی‌ها هم می‌تواند این روند را سخت‌تر و بدتر کند. به‌همین دلیل وجود یک شرکت ایرانی و رابط بین شما و کارفرماها می‌تواند راه را بسیار ساده‌تر کند. استخدام مهماندار هواپیمایی عمان از جمله خدماتی است که در کاریابی های خارجی ایرانی نظیر پارسی کانادا ارائه می‌شوود.

اگر از طریق موسسات ایرانی می‌خواهید این‌کار را انجام دهید و به دنبال کاریابی در عمان در تهران و کاریابی در عمان در اصفهان هستید، می‌توانند به موسسات مهاجرتی شهر خود حضوری مراجعه و از مشاوره‌های کارشناسان کمک بگیرند. برای اخذ مشاوره درباره دیگر روش‌های مهاجرت به عمان نیز می‌تواند با موسسه مهاجرتی پارسی کانادا در ارتباط باشید.

guest
762 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها