موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

اقامت یونان از طریق خرید ملک

همین حالا که مشغول خواندن این مطلب هستید، نزدیک به دو میلیون نفر ایرانی در قاره زیبا و پهناور اروپا، در حال کار و زندگی و تحصیل‌اند. بزرگی این عدد، به‌خوبی بیانگر میزان محبوبیت مقاصد اروپایی برای مهاجرت ایرانیان است. یونان هم مثل سایر کشورهای اروپایی به دلایلی مثل مقرون‌به‌صرفه بودن، بازار کار مناسب و آب‌وهوای عالی، مقصد مناسبی برای مهاجرت ایرانی‌هاست.

مهاجرت به یونان از طریق خرید ملک، یکی از روش‌هایی است که توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است. با خرید ملک در یونان، مزیت‌هایی می‌تواند مزیت‌هایی از جمله دریافت اقامت دائم به همراه داشته باشد. با ما در ادامه مطلب همراه شوید تا اطلاعات دست اول و جامعی در خصوص خرید ملک در یونان در اختیارتان بگذاریم؛ با این توضیح که این داده‌ها، صرفاً برای ارتقای سطح اطلاعات عمومی شماست و ممکن است جزو خدمات پارسی کانادا نباشد.

در پایان مقدمه، یک پیشنهاد ویژه هم برایتان داریم؛ فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید تا کارشناسان مجرب ما اطلاعات و شرایطتان را ارزیابی کرده، با شما تماس بگیرند و در زمینه مهاجرت راهنمایی‌تان کنند؛ به‌این‌ترتیب، تصمیم بهتر، واضح‌تر و درست‌تری خواهید گرفت.

 

خرید ملک یونان، راهی برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در یونان از طریق خرید ملک در این کشور یکی از روش های ارائه شوده توسط دولت یونان برای جذب سرمایه گذار خارجی است.

این روش از سال 2016 با توجه به رشد قیمت ها و افزایش خریداران بالقوه خارجی مورد توجه سرمایه گذاران خارجی و داخلی بسیاری قرار گرفت.

دلیل اصلی این توجه و جذابیت نیز چیزی نبود جز قیمت بسیار پایین آن که علتش ورشکستگی کشور یونان در سال 2010 است.

بعد از آن ورشکستگی، یونان دررکود بی سابقه 6 ساله فرو رفت و با توجه به آمار اداره ثبت املاک این کشور، قیمت املاک شاهد افت نزدیک به 400 درصدی بود.

همچنین عدم معامله در این سال ها قیمت املاک را در کشور یونان به طرز باورنکردنی در مقایسه با اتحادیه اروپا پایین آورده است.

البته این را در نظر داشته باشید کشور یونان با توجه به قرار گرفتن در جنوب اروپا و داشتن خط ساحلی فراوان با دریای مدیترانه و ساحل اژه از بهترین آب و هوا در قاره اروپا برخوردار است.

نزدیکی به دریا چشم اندازهای بی نظیری برای ساختمان های این کشور ایجاد کرده است.

در مجموع با کنار هم قرار گرفتن این دو مورد یعنی قیمت پایین املاک و مناظر زیبا و آب و هوای مناسب مدیترانه ای که در اروپا کمیاب است، کاملا طبیعی است که امروز یونان از فشارهای گوناگون بیرون آمده و اقتصاد آن رو به رشد می باشد.

همچنین شما می‌توانید اطلاعات مربوط به سایر کشورهای اروپایی که با خرید ملک اقامت می‌دهند را در مطلب اقامت اروپا با خرید ملک بخوانید.

 

از مشاوره تا اقامت

کنارتان هستیم. کافیست فرم مشاوره را پر کنید.

 

ارزش ملک خریداری شده در یونان چقدر باید باشد؟

کشور یونان از جمله معدود کشورهایی است که با کمترین میزان سرمایه گذاری می توان در اسرع وقت اقامت آن را برای فرد سرمایه گذار و خانواده ‌اش دریافت کرد.

برای خرید ملک در یونان، متقاضی می‌ تواند یک یا چندین ملک با مجموع ارزش 250.000 یورو خریداری کرده و از مزایای اقامت یونان بهره ‌مند شود که این مبلغ در مقایسه با دیگر کشورهای حوزه شینگن بسیار کم می باشد.

برای مثال برای خرید ملک در اسپانیا بایستی مبلغ 500 هزار یورو به این کار اختصاص داده شود. موسسه مهاجرتی پارسی کانادا با سال ها تجربه در امر مهاجرت آماده ارائه هر گونه راهنمایی به افرادی است که به دنبال کسب اطلاعات در این زمینه هستند.

 

 

مزایای خرید ملک در یونان

به محض خرید ملک در یونان، اقامت 5 ساله این کشور را دریافت می کنید که با گذشت این مدت زمان شخص می تواند اقامت دائم این کشور را از آن خود کند. از دیگر مزایای خرید ملک در یونان این است که به مدت 5 سال می توانید در این کشور اقامت داشته باشید.

همچنین بعد از خرید ملک می ‌توانید آن را اجاره داده و از این طریق درآمد یورویی داشته باشید و اما یکی از فواید مهاجرت به یونان این است که شخص بعد از اخذ اقامت نیاز به حضور در خاک این کشور را ندارد.

 

با اخذ گلدن ویزای کانادا به همراه خانواده خود و همسرتان اقامت یونان را از آن خود کنید

 

اخذ گلدن ویزای یونان با خرید ملک

به طور کلی کسانی که استطاعت مالی بیش از 250 هزار یورو دارند، می توانند برای خرید ملک در این کشور اقدام کنند، البته متقاضیانی که خارج از اتحادیه اروپا هستند بایستی حتماً گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند تا بتوانند اجازه خرید ملک در کشور یونان را بگیرند.

در واقع افرادی که هیچ گونه سابقه کیفری در کشور خودشان ندارند می ‌توانند از طریق خرید ملک در کشور یونان اقدام کرده و اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

 

با خرید ملک در یونان برای همیشه اقامت این کشور زیبا را از آن خودتان کنید

 

مزایای اخذ گلدن ویزا

فردی که موفق به خرید ملک در یونان شود و در نهایت گلدن ویزای این کشور را از آن خود کند در نهایت می تواند برای همسر و فرزندان زیر 21 سال، برای پدر و مادر همسر و خواهر و برادرهای زیر 21 سال همسر خود و البته برای پدر و مادر خود و خواهر و برادرهای زیر 21 سال همسرش، اقامت دریافت کند.

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

سوالات متداول

بله، تمامی افرادی که سرمایه کافی در اختیار داشته باشند، با پشت سر گذراندن شرایط اولیه می توانند اقدام به خرید ملک کنند.
بله با خرید ملک در یونان، سرمایه گذار می تواند به همراه خانواده اش اقامت دائم این کشور را دریافت کند.
بله، سرمایه گذار با خرید ملک در یونان می تواند اقامت 5 ساله و پاسپورت یونان را اخد کند و بعد از گذشت این 5 سال برای اخذ اقامت دائم و به دنبال آن اخذ تابعیت یونان این کشور اقدامات لازم را انجام دهد.


guest
14 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها