موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

لغو محدودیت ساعت کاری برای دانشجویان

لغو محدودیت ساعت کاری برای دانشجویان

بنابر اخبار موجود دولت کانادا به نقل از پارسی کانادا، به منظور مبارزه با ویروس کرونا در حال حاضر محدودیت های ساعت‌های کاری را برای دانشجویان خارجی حذف کرد در واقع بنابر شرایط ضروری در برخی از بخش ها همچون سلامت و درمان و یا تامین مواد غذایی نیاز به نیرو وجود دارد از این رو دولت به منظور برطرف کردن این نیاز محدودیت های ساعت های کار را برداشته و از دانشجویان خارجی نیز در راستای برطرف کردن مشکلات کمک می گیرد.

برای مثال در حال حاضر در رشته های مرتبط به بهداشت و سلامت هزاران دانشجوی خارجی در حال تحصیل هستند. بین آن ها تعداد زیادی از افراد در حال فارغ التحصیل شدن هستند و در دوره‌های تکمیلی شرکت کردند. این افراد می‌توانند در حال حاضر در کلینیک ها و بیمارستان ها به هم کاری مشغول شوند.

به گونه ای که وزیر مهاجرت کانادا آقای مارکو مندیسینو گفته است که در حال حاضر دانشجویان خارجی و همچنین نیروی کار موجود در کانادا خدمت زیادی در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این کشور انجام داده است و همینطور ایشان در سخنرانی خود گفتند که حتماً از تلاشی که این افراد در راستای نجات جان کانادایی‌ها انجام داده‌اند قدردانی می شود، و اما مسئله دیگر این است که این ارفاق تا روز ۳۱ آگوست ۲۰۲۰ اجرایی خواهد بود.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها