موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

منیتوبا، 207 مهاجر جدید را در جدیدترین برنامه استانی (PNP) می پذیرد

منیتوبا، 207 مهاجر جدید را در جدیدترین برنامه استانی (PNP) می پذیرد

منیتوبا از 207 نامزد مهاجرتی در فوریه 2021 دعوت به نامنویسی کرده است. برنامه استانی منیتوبا که به اختصار از آن با نام (MPNP) یاد می شود در سال جاری توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. افراد کارآزموده و مهارت دیده و فارغ التحصیلان بین المللی همگی می توانند در این روش به منیتوبا کانادا مهاجرت کنند. این افراد باید از طریق برنامه های زیر اقدام کنند:

  • برنامه اسکیلد ورکر منیتوبا (جذب کارگر ماهر)
  • برنامه مهاجرتی تحصیلی

برای پذیرش در این طرح های مهاجرتی، متقاضیان باید نمره مشخصی را در LAAS و EOI کسب کنند. که این امتیاز برای استفاده از برنامه اسکیل ورکر منیتوبا حداقل 457 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این امتیاز ها می توانید کلمه ویزا را به 30006016 ارسال کنید.

مهاجرت به منیتوبا کانادا از طریق برنامه اکسپرس انتری

اکسپرس انتری که یکی از اصلی ترین راه های مدیریت و جذب نیروهای ماهر مهاجر است، می تواند راهی برای دست یابی به اقامت دائم کانادا باشد. پس شما با ثبت نام در سیستم اکسپرس انتری می توانید از ایالت های مختلفی مانند منیتوبا دعوتنامه دریافت کنید. جزئیات بیشتر و کامل تر درباره اکسپرس انتری اینجا کلیک کنید…

اما برای ورود به ایالت منیتوبا و مهاجرت به کانادا لازم است که پروفایل ابزار تمایل داشته باشید. این پروفایل که EOI نامیده می شود بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، سن، سابقه و تجربه کاری، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی و … نمره ای برای شما در نظر می گیرد. اگر به دنبال مهاجرت به منیتوبا هستید، باید پروفایل EOI خود را در برنامه استانی منیتوبا بسازید. بعد از آن می توانید از برنامه کارگر ماهر منیتوبا استفاده کنید.

نکته: فراموش نکنید که برای پذیرش در برنامه کارگر ماهر مانیتوبا باید یک جاب آفر کانادا یا پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرما در این ایالت داشته باشید. خبر خوب برای فارغ التحصیلان دانشگاه های منیتوبا این است که این افراد هم می توانند با اثبات توانایی ها و مهارت های شان، ویزای تحصیلی شان را به ویزای کاری تغییر دهند.

منبع: cicnews

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال