موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

استان آلبرتا از تغییرات جدید در برنامه‌های استانی خود خبر می‌دهد!

استان آلبرتا از تغییرات جدید در برنامه‌های استانی خود خبر می‌دهد!

به گزارش CICNEWS و به نقل از پارسی کانادا، استان آلبرتا (Alberta) از تاریخ 15 فوریه 2024، بررسی و پردازش درخواست‌های مربوط به برنامه مهاجرتی فرصت آلبرتا (Alberta Opportunity Stream) را به‌طور موقت و تا اطلاع ثانوی متوقف می‌کند. این اقدام کمک خواهد کرد تا استان آلبرتا، زمان بیشتری برای رسیدگی به درخواست‌های قبلی متقاضیان داشته باشد و بر اولویت‌های استان، مانند کمبود نیروی کار در بخش‌های مختلف از جمله مراقبت‌های بهداشتی، فناوری، ساخت‌وساز، کشاورزی، گردشگری و مهمان‌نوازی و سایر بخش‌های مورد نیاز تمرکز کند.

استان آلبرتا به بررسی درخواست‌های این برنامه که پیش از ۱۵ فوریه ارائه شده است، ادامه خواهد داد و اقداماتی را برای مدیریت حجم درخواست‌های آینده در تمام برنامه‌های مهاجرت استانی به آلبرتا، با توجه به اولویت‌ها و نیازهای خود اجرا خواهد کرد.

برنامه فرصت آلبرتا چیست؟

برنامه فرصت آلبرتا (Alberta Opportunity Stream)، یکی از برنامه‌های مهاجرتی مزیت آلبرتا یا AAIP است. این برنامه مناسب نیروی کار ماهری است که در آلبرتا زندگی و کار می‌کنند و از یک کارفرمای اهل این استان، پیشنهاد کار (Job offer) دارند. برای اطلاعات بیشتر مطلب مهاجرت به آلبرتا را مطالعه کنید.

برنامه جدید مهاجرتی آلبرتا برای بخش گردشگری و مهمان‌داری

همچنین در تاریخ 1 مارس 2024، برنامه مهاجرتی استانی آلبرتا (AINP)، برنامه جدیدی را برای جبران کمبود نیروی کار در بخش‌های گردشگری و مهمان‌داری این استان باز خواهد کرد. این برنامه جدید، افرادی را هدف قرار می‌دهد که در زمینه گردشگری و مهمان‌داری حداقل شش ماه سابقه کار دارند و قصد دارند در استان آلبرتا بمانند. علاوه‌بر این شرایط، متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و معتبر از یک کارفرمای مورد تایید در شغل مربوطه داشته باشند. طبق گزارش اخیر دولت آلبرتا، این برنامه جدید به رفع کمبود نیروی کار و رونق اقتصاد کمک می کند.

همچنین این استان اعلام کرده است که تعداد محدودی از درخواست‌ها را برای این برنامه می‌پذیرد و در اولویت بررسی قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر درباره این برنامه، در تاریخ 1 مارس منتشر شود.

پایان خبر

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال