موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

دعوت کانادا از 3 هزار کاندید برنامه تجربه کانادایی CEC

دعوت کانادا از 3 هزار کاندید برنامه تجربه کانادایی CEC

کانادا از کانادیدهای برنامه تجربه کانادایی CEC با حداقل امتیاز 404 دعوت به عمل می آورد.

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CIC NEW در جدیدترین برنامه های مهاجرتی کانادا کاندیدهای دعوت شده برای برنامه تجربه کار کانادایی CEC حداقل باید 404 امتیاز داشته باشند.

در قرعه کشی قبلی CEC، نامزدهای این روش به امتیاز357 نیاز داشتند. این شرط امتیاز، دومین شرط امتیاز حداقل برای قرعه کشی در این کلاس بود. کمترین امتیازی که هر کاندید واجد شرایط در کلاس CEC تجربه کرده است مربوط به 13 فوریه است که در این قرعه کشی امتیاز حداقل 75 بوده است.

طبق قانون تاي بريک ( Tie break) ، نامزدهايي كه حداقل امتياز را داشتند، فقط در صورتي كه مشخصات خود را قبل از 3 آگوست 2021 در ساعت 05:39:26 ساعت UTC ارسال كرده بودند شامل این روش قرعه کشی شدند.

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC، این جزئیات را به عنوان یک شرط رسمی منتشر می کند.

تجربه کانادایی CEC

قاعده tie-break برای امتیاز بندی متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی CRs به کار برده می شود. متقاضیان طبق تاریخ و ساعت  ورود پروفایل اکسپرس انتری شان به صف انتظار رتبه بندی می شوند. این بدین معناست که قاعده tie-break به پروفایل هایی را که مدت زمان بیشتری در صف انتظار اکسپرس اینتری بوده اند اولویت می دهد.

قرعه کشی برنامه تجربه کانادایی CEC چیست؟

برنامه مهاجرتی (CEC) کانادا یک روش مهاجرتی است که مقصود آن کمک به نیروهای کار موقت و دانشجویان بین‌المللی است تا با تجربه کاری در کانادا، برای اقامت دائم کانادا درخواست بدهند.

از ابتدای سال 2021، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC فقط برنامه های CEC- و برنامه نامزدهای استانی (PNP) را برگزار می کند- قرعه کشی های Express Entry خاص. داوطلبان این برنامه ها عمدتا در کانادا هستند ، یا حداقل روابطی در این کشور دارند.

اکثریت قریب به اتفاق، کاندیداهای CEC در کانادا هستند زیرا تجربه کار کانادایی از جمله معیارهای اصلی واجد شرایط بودن برنامه مهاجرت است. تخمین زده می شود که 90 درصد از نامزدهای CEC در استخر اکسپرس اینتری در هر زمان در کانادا هستند.

کانادا از آنجایی که کاندیداهای داخلی کمتر با موانع مرتبط با ویروس کرونا روبرو می شوند ، اولویت بندی کرده است.

اکسپرس انتری چیست؟

اکسپرس انتری یا برنامه ورود سریع به کانادا یک سیستم مهاجرتی است که در سال 2015 برای سهولت پذیرش مهاجران و اقامت سریع آن ها در کانادا ایجاد شد.

هدف اصلی راه اندازی این سیستم، تامین نیروی کار جدید برای اقتصاد رو به رشد و تشنه کانادا است.

حتما بخوانید: اکسپرس انتری کانادا

با وجود اکسپرس انتری، کانادا نیروهای با مهارت را به کشور خود جذب کرده و در ازای تضمین پیشرفت کشورش، اقامت کانادا را به آن ها اعطا می کند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، با توجه به سن، وضعیت تاهل، میزان تحصیلات، مهارت های زبانی، سابقه کار، پیشنهاد شغلی و انعطاف پذیری (سازش و خو گیری با محیط جدید) نمره ای دریافت می کنند.

انتهای پیام

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها