موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

کانادا یکی از رویایی‌ترین مقاصد کاری در جهان شناخته شده است

کانادا یکی از رویایی‌ترین مقاصد کاری در جهان شناخته شده است

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CICNEWs بر اساس تحقیقات Givetastic، کانادا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله بنگلادش، شیلی، اکوادور، کنیا، نیجریه، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی و آمریکا در میان یکی از برترین مقاصد کار قرار گرفته است.

طبق مطالعه اخیر شرکت بریتانیایی Givetastic، کانادا جزء برترین کشورها در زمینه تامین کار برای متقاضیان کار در جهان شناخته شده است.

کانادا با این نتیجه نظر سنجی در حال حاضر گوی سبقت را از سایر کشورهای جهان ربوده است.

Givetastic با آنالیز و تحلیل حجم جستجوی ماهانه در موتورهای جستجو، متوسط جستجو ​​برای کلمات کلیدی مرتبط با “کار” و “شغل” برای مقاصد رویایی کار هر کشور را بررسی نمود.

کانادا بهترین مقصد کاری در  جهان شناخته شده است.

 

این تحقیق از افراد مختلفی از 164 کشور مختلف جهان نظر سنجی کرد که طبق این نظر سنجی، کشور کانادا به دلایلی همچون مزایای شغلی، بازار کاری مناسب و سیستم مراقبتی و بهداشتی پیشرفته به یکی از مقاصد رویایی کار در جهان تبدیل شده است.

گفتنی است، 56 کشور در جهان، کانادا را به عنوان بهترین انتخاب خود (34.1 درصد از کشورهای جهان) رتبه‌بندی کردند و بر معروفیت و شناخته بودن این کشور به عنوان یک مقصد تامین کار در جهان تاکید داشتند. 

بر اساس مطالعه Givetastic، برترین مقاصد کاری رویایی عبارت بودند از:

  • کانادا  (انتخاب در 56 کشور)
  • آلمان (انتخاب 13 کشور)
  • قطر (انتخاب 11 کشور)
  • بریتانیا (انتخاب 8 کشور)
  • سوئیس، استرالیا (هر کدام انتخاب 7 کشور)
  • اسپانیا، ایالات متحده (هر کدام انتخاب 6 کشور)
  • مالت (انتخاب 5 کشور)
  • نیجریه، پرتغال (هر کدام انتخاب 4 کشور)

چرا کانادا باید مقصد رویایی متقاضیان کار در جهان باشد؟

مهاجرت کاری به کانادا در ده سال گذشته بسیار شدت گرفته است. کانادا به دلایل مختلف از جمله استاندارد بالای زندگی، دسترسی به خدمات درمانی عمومی و موسسات آموزشی سطح بالا، مقصد فوق العاده‌ای برای متقاضیان مهاجرت کاری و سایر لاین‌های مهاجرت است.

در این کشور، افراد با هر سطح درآمدی می‌توانند از خدمات درمانی با کیفیت و دسترسی به آموزش عالی برخوردار شوند.

علاوه بر این، کانادا کشوری امن، آرام و چند فرهنگی است که شرایط مناسبی را برای زندگی مهاجران و خانواده‌هایشان فراهم می‌کند.

این کشور همچنین با ارائه طیف گسترده‌ای ازروش‌های مهاجرتی، فرصت‌های حمایت مالی و برنامه‌های مجوز کار و تحصیل، متعهد به ایجاد نیروی کار متنوع و تضمین رشد اجتماعی و اقتصادی است.

کانادا دارای برنامه‌های مهاجرتی مهمی مانند برنامه نیروی کار موقت (TFWP) و برنامه‌های نامزدی استانی (PNP) است که اقامت دائم را به شهروندان خارجی واجد شرایط اعطا می‌کند. در سال 2022، کانادا بیش از 437 هزار اقامت دائم خارجی را اعطا کرد.

در تاریخ 1 نوامبر 2023، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) طرح سطوح مهاجرت دولت کانادا برای سال‌های 2024-2026 را منتشر کرد. کانادا امیدوار است تا سال 2024، 485 هزار مهاجر جدید با وضعیت اقامت دائم، در سال 2025 ،500 هزار نفر و در سال 2026 به 500 هزار نفر برسد.

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال