موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

کاندیدهای کلاس تجربه کانادا برای اخذ دعوتنامه در قرعه کشی جدید حداقل به 403 امتیاز نیاز دارند

کاندیدهای کلاس تجربه کانادا برای اخذ دعوتنامه در قرعه کشی جدید حداقل به 403 امتیاز نیاز دارند

کانادا از 3000 نامزد اکسپرس اینتری برای درخواست اقامت دائم کاناد در 19 آگوست  2021 دعوت به عمل آورد.

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CIC NEWS کانادا برای اپلای اقامت دائم در 19 آگوست از 3000 نامزد اکسپرس اینتری دعوت به عمل آورد.

کاندیدهای دعوت شده باید برای کلاس تجربه کانادا CEC شرایط لازم حداقل 403 امتیاز را داشته باشند. این امتیاز در نظر گرفته شده یک امتیاز کمتر از قرعه کشی قبلی بود.

داوطلبانی که حداقل امتیاز را داشتند ، فقط در صورتی که مشخصات خود را قبل از 01 آگوست 2021 ، ساعت 10:13:57 UTC ، ارسال کرده بودند به جمع شرکت کنندگان اضافه می شوند. اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) این جزئیات را به عنوان یک الزام اداری منتشر می کند.

تا کنون در سال 2021 ، IRCC تنها دو نوع نامزد از مجموعه اکسپرس اینتری انتخاب کرده است: CEC و برنامه نامزدی استانی . از ابتدای سال تاکنون 16 قرعه کشی از هر نوع انجام شده است.

دلیل برگزاری این دو نوع قرعه کشی مربوط به همه گیری کرونا است. کاندیداهای اکسپرس اینتری که واجد شرایط CEC یا PNP هستند به احتمال زیاد در کانادا هستند. اکثریت قریب به اتفاق کاندیداهای CEC در کانادا هستند زیرا تجربه کار کانادایی از جمله معیارهای اصلی واجد شرایط بودن برنامه مهاجرت است. تخمین زده می شود که 90 درصد از نامزدهای CEC در استخر اکسپرس اینتری در هر زمان در کانادا هستند.

کانادا از آنجایی که کاندیداهای داخلی کمتر با موانع مربوط به کروناویروس روبرو می شوند  در اولویت قرار داده است.

 

تجربه کار کانادایی

تعداد دعوتنامه های درخواست (ITA) در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تقریباً دو برابر شده است. تا کنون 105،779 دعوتنامه برای نامزدهای اکسپرس اینتری صادر شده است. در سال 2021 ، IRCC امیدوار است 108،500 متقاضی اکسپرس اینتری را پذیرش کند.

اکسپرس اینتری چیست؟

اکسپرس انتری یا برنامه ورود سریع به کانادا یک سیستم مهاجرتی است که در سال 2015 برای سهولت پذیرش مهاجران و اقامت سریع آن ها در کانادا ایجاد شد.

هدف اصلی راه اندازی این سیستم، تامین نیروی کار جدید برای اقتصاد رو به رشد و تشنه کانادا است.

با وجود اکسپرس انتری، کانادا نیروهای با مهارت را به کشور خود جذب کرده و در ازای تضمین پیشرفت کشورش، اقامت کانادا را به آن ها اعطا می کند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، با توجه به سن، وضعیت تاهل، میزان تحصیلات، مهارت های زبانی، سابقه کار، پیشنهاد شغلی و انعطاف پذیری (سازش و خو گیری با محیط جدید) نمره ای دریافت می کنند.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها