موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

توریست هایی که به طور کامل واکسینه شده اند می توانند وارد کانادا شوند

توریست هایی که به طور کامل واکسینه شده اند می توانند وارد کانادا شوند

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CIC NEWS توریست های و مسافرینی که هم اکنون تمامی نوبت های واکسیناسون خود را دریافت کرده اند ورودشان به خاک کانادا آزاد است.

کانادا اکنون مرزهای خود را برای گردشگرانی که از 7 سپتامبر 2021 به طور کامل واکسینه شده اند باز می کند.

لازم به یادآوری است که مسافران باید دوره کامل واکسیناسیون را گذرانده باشند. آنها همچنین باید با واکسن مورد تأیید کانادا واکسینه شوند.

براین اساس مسافران باید دو دوز واکسن فایزر ، مدرنا یا واکسن آسترازنکا یا یک دوز واکسن Janssen دریافت کرده باشند. واکسن های دیگری که ممکن است در نقاط دیگر جهان تأیید شوند در حال حاضر از طرف دولت کانادا پذیرفته شده نیستند.  همچنین، مسافران باید آخرین دوز واکسن خود را حداقل 14 روز قبل از سفر به کانادا دریافت کرده باشند.

کشور کانادا ابتدا از 9 آگوست 2021 به شهروندان آمریکایی واکسینه شده و افرادی که مجوز اقامت کانادا را داشتند، اجازه ورود به کانادا را داد. پس از آن این اولین باری است که کانادا به افرادی که تابعیت و اقامت این کشور را ندارند و به طور کامل تمامی نوبت های واکسن خود را دریافت کرده اند اجازه ورود می دهد.

این موارد را قبل از اینکه وارد کانادا شوید بخاطر بسپارید

مسافرانی که به کانادا می آیند موظفند از برنامه تلفن همراه یا وب ArriveCAN استفاده نمایند تا در آنجا اطلاعات شخصی و سفر خود را ارسال کنند.

مسافران حتی اگر تمامی نوبت های واکسن خود را دریافت کرده اند  باید نتیجه آزمایش مولکولی COVID-19 را قبل از ورود به کانادا ارائه دهند. همچنین ممکن است مسافران به صورت تصادفی برای انجام آزمایش COVID-19 هنگام ورود به کانادا انتخاب شوند. آنها همچنین باید مدرک واکسیناسیون خود را ارائه دهند و نباید هیچ گونه علائم ویروس کرونا  را داشته باشند.

افراد واکسینه نشده زیر 12 سال مجاز خواهند بود بدون نیاز به قرنطینه وارد کانادا شوند، درصورتی که والدین یا سرپرست آنها به طور کامل واکسینه شده و آنها را همراهی می کند.

اتباع خارجی که واکسینه نشده اند اجازه ورود به کانادا را ندارند. کسانی که اجازه ورود به کانادا را دارند شامل کارگران موقت ، دانشجویان بین المللی ، دیپلمات ها و سایر افرادی است که به دلایل موجه به کانادا مسافرت می کنند. این افراد در صورت عدم واکسیناسیون کامل باید 14 روز در قرنطینه باشند.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها