موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

کمک مالی به تازه‌واردان برای یافتن شغل در بریتیش کلمبیا

کمک مالی به تازه‌واردان برای یافتن شغل در بریتیش کلمبیا

7 میلیون دلار بودجه برای کمک به تازه واردان در بریتیش کلمبیا برای یافتن شغل اعلام شده است. به گزارش پارسی کانادا به نقل از CBC NEWS، دولت استانی اعلام کرده است که تازه‌واردان می‌توانند به مشاغل بیشتری دسترسی داشته باشند و ما با بودجه‌ای که کنار گذاشتیم، در این راه به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

سخنرانی شیلا مالکومسون در مورد کمک به تازه‌واردان برای پیدا کردن کار

شیلا مالکومسون، 7 میلیون دلار بودجه را برای حمایت از تازه‌واردان بریتیش کلمبیا اختصاص داده است(منبع: www.cbc.ca).

شیلا مالکومسون (Sheila Malcomson)، وزیر توسعه اجتماعی و کاهش فقر در روز چهارشنبه 29 جولای 2023 در اعلام کمک مالی 7 میلیون دلاری به شورای اشتغال مهاجران بریتیش کلمبیا (IECBC) گفت: “ما موانع اشتغال را از بین می‌بریم و به مهاجران و تازه‌واردان کمک می‌کنیم تا زندگی خود را به بهترین نحو بسازند.”

مالکومسون گفت: “مهاجرانی که بیکار یا دارای شغل نیمه‌وقت با درآمد پایین هستند، توسط هزاران کسب‌وکار و سازمان خدمات‌دهی به مهاجران، راهنمایی خواهند شد.”

IECBC، یک سازمان غیرانتفاعی است که راه‌حل‌ها، ابزارها و منابع موردنیاز کارفرمایان را فراهم می‌کند تا بتوانند مهاجران جدید را جذب و استخدام کنند.

سخنرانی پاتریک مکنزی در رابطه با کمک هزینه برای مهاجران در رابطه با جستجوی کار

سخنرانی پاتریک مکنزی برای ایجاد شبکه‌ حرفه‌ای از کارفرمایان و تازه‌واردان برای مصاحبه و فرصت‌های استخدام است (منبع: www.cbc.ca).

پاتریک مکنزی (Patrick Mackenzie)، مدیر عامل IECBC، گفت که این کمک هزینه برای گسترش برنامه‌های آنها برای ایجاد ارتباط بین مهاجران جویای کار با کارفرمایان بالقوه استفاده خواهد شد. او به CBC News گفت: “ما به مهاجران کمک می‌کنیم کاری پیدا کنند که متناسب با مهارت‌ها و تجربه‌ای که آنها به کانادا می‌آورند، باشد و برای انجام این کار ما در واقع مستقیماً با کارفرمایان کار می‌کنیم.”

بازار کار این روزهای استان بریتیش کلمبیا

کوئینی چو (Queenie Choo)، مدیرعامل S.U.C.C.E.S.S.، دفتر مرکزی سازمان خدمات اجتماعی، گفت که فرصت‌های کاری فوق‌العاده‌ای برای مهاجران بریتیش کلمبیا وجود دارد. او گفت: “در حال حاضر، مشاغل زیادی برای افراد در دسترس است. بنابراین تا زمانی که شما مجموعه مهارت‌ها و صلاحیت‌های مناسب را داشته باشید، مشاغل زیادی وجود خواهند داشت.”

او افزود: “الان زمان خوبی است، زیرا فرصت‌های شغلی موجود، بسیار زیاد هستند و ما به افراد حرفه‌ای برای پر کردن این مشاغل و برای رفع بحران نیروی کار در بریتیش کلمبیا نیاز داریم.”

بیش از یک میلیون شغل جدید در استان بریتیش کلمبیا تا سال 2027 پیش‌بینی می‌شود. این استان اخیراً چندین طرح جدید و تأمین مالی برای سایر خدمات تازه‌واردان در نظر گرفته است. در ماه می 2024 بودجه خدمات مربوط به مهاجرت، از 6 میلیون دلار به 26 میلیون دلار در سال افزایش پیدا کرده است.

 

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها