موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

سالانه بیش از 200 هزار نیروی کار متخصص باید به استرالیا مهاجرت کنند

سالانه بیش از 200 هزار نیروی کار متخصص باید به استرالیا مهاجرت کنند

به گزارش پارسی کانادا به نقل از SBS به گفته اتاق بازرگانی و صنایع استرالیا، این کشور سالانه به 200 هزار نیروی کار خارجی نیاز ضروری دارد.

برهمین اساس گروه های تجاری پیشرو در استرالیا از درخواست ها برای افزایش مهاجرت نیروهای متخصص در پی همه گیری کرونا حمایت کرده است و تلاش می کند برنامه سالانه جذب مهاجر به 200،000 نفر در سال افزایش یابد.

اتاق بازرگانی و صنایع استرالیا (ACCI) خواهان دوبرابر شدن ظرفیت مهاجرت نیروی کار متخصص برای کمک به ایمن‌سازی مسیر اقتصادی این کشور پس از همه‌گیری کرونا است.

افزایش مهاجرت به استرالیا از طریق کار

این نهاد روز سه شنبه برنامه خود را تحت عنوان “استرالیای بهتر” ارائه داده که شامل ۱۰ هدف به منظور بهبود عملکرد اقتصادی استرالیا تا سال 2050 میلادی است.

به گفته این گروه اهداف و برنامه های مهاجرت باید تعیین شود که کمبودهای شدید نیروی ماهر را برطرف کند و نتایج اقتصادی را به عنوان بخشی از این اصلاحات به حداکثر برساند.

اندرو مک کلر، مدیر اجرایی ACCI در گفتگو با SBS News گفت: ” حدود ۲۰۰ هزار نیروی کار متخصص مهاجر در سال، کاملا قابل تصور است.”

این مقام مسئول در ادامه گفت: “در واقع این امر به ارتقاء اقتصاد قوی‌تر و افزایش رشد مشاغل کمک می‌کند.”

پیش تر نیز مقامات این کشور در مورد لزوم مهاجرت به استرالیا و کمبود شدید نیروی کار در این کشور ابراز نگرانی کردند. شما می توانید از طریق ویزای کار استرالیا برای مهاجرت کاری به استرالیا اقدام نمایید.

انتهای پیام

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها