موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

دعوت از ۷۰۰۰ کاندید اکسپرس انتری مسلط به زبان فرانسوی

دعوت از ۷۰۰۰ کاندید اکسپرس انتری مسلط به زبان فرانسوی

به گزارش cicnews به نقل از پارسی کانادا اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) در جدیدترین قرعه کشی اکسپرس انتری، ۷۰۰۰ دعوتنامه برای افرادی که تسلط به زبان فرانسوی دارند صادر کرده است.

امتیاز پذیرش برای این دسته ۳۶۵ بود. این کمترین امتیاز CRS مورد نیاز برای قبولی در قرعه کشی امسال تا به امروز بوده است. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) قرعه کشی جدید دیگری برای برنامه اکسپرس اینتری برگزار کرد.

این دومین قرعه کشی در هفته جاری بعد از قرعه کشی ۳۱ ژانویه است که در آن ۷۳۰ متقاضی با حداقل امتیاز ۵۴۱ دعوت شدند. اگر در مورد امتیازبندی روش اکسپرس انتری اطلاعی ندارید صفحه امتیاز‌بندی اکسپرس انتری را بخوانید.

در ماه ژانویه دو قرعه کشی دیگر نیز برگزار شد. اولین قرعه کشی در ۲۳ ژانویه بود که ۱۰۴۰ متقاضی با حداقل امتیاز ۵۴۳ را دعوت کرد. قرعه کشی قبل از آن در ۱۰ ژانویه برگزار شد و ۱۵۱۰ متقاضی با حداقل امتیاز ۵۴۶ را دعوت کرد.

هنوز برای پیش‌بینی اینکه قرعه کشی‌های اکسپرس اینتری در طول سال ۲۰۲۴ چگونه پیش خواهد رفت، اطلاعی وجود ندارد. در سال ۲۰۲۳، اداره مهاجرت کانادا ۴۲ قرعه کشی برگزار کرد و برای بیش از 110 هزار متقاضی دعوتنامه صادر کرد.

اکسپرس انتری کانادا چیست؟

اکسپرس انتری سیستمی آنلاین است که دولت کانادا از آن برای مدیریت برنامه‌های مهاجرت اقتصادی خود به منظور اقامت دائم استفاده می‌کند.

این سیستم به متقاضیان ماهر و متخصص اجازه می‌دهد تا پروفایل خود را ایجاد کرده و امتیاز بگیرند. سپس، متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند، دعوت می‌شوند تا برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

مزایای اکسپرس انتری

  • سریع: این روش یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا است.
  • منصفانه: سیستم امتیازدهی اکسپرس انتری شفاف و منصفانه است.
  • انعطاف‌پذیر: متقاضیان می‌توانند برنامه مهاجرتی مناسب خود را انتخاب کنند.
  • مقرون به صرفه: هزینه‌های این روش نسبت به روش‌های دیگر مهاجرت به کانادا کمتر است.

شرایط لازم برای استفاده از اکسپرس انتری

  • سن: متقاضیان باید بین ۱۸ تا ۵۵ سال سن داشته باشند.
  • تحصیلات: متقاضیان باید حداقل مدرک دیپلم دبیرستان داشته باشند.
  • تجربه کاری: متقاضیان باید حداقل یک سال تجربه کاری در شغلی NOC ۰، A یا B داشته باشند.
  • زبان: متقاضیان باید در یکی از زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی مهارت داشته باشند.
  • تمکن مالی: متقاضیان باید تمکن مالی کافی برای اثبات توانایی خود در تأمین مخارج زندگی خود و خانواده خود در کانادا را داشته باشند.

انتهای خبر

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال