موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

10 مجوزی که درآمد شما را در کانادا، دو برابر می‌کنند!

10 مجوزی که درآمد شما را در کانادا، دو برابر می‌کنند!

به گزارش پارسی کانادا به نقل از سایت YAXIS، داشتن مجوز مناسب در کانادا به پیشرفت شغلی و کسب درآمد بیشتر برای شما کمک می‌کنند. با این مجوزها می‌توانید در هر زمینه شغلی مانند مراقبت‌های بهداشتی، حمل‌ونقل یا مشاغل فنی‌وحرفه‌ای کار کنید و درآمد بیشتری را داشته باشید. لیست مجوزهای پول‌ساز در کانادا عبارت‌اند از:

1. مجوز رد سیل (Trade Red Seal)

مجوز Trade Red Seal را می‌توانید برای مشاغل نجاری، لوله کشی و جوشکاری دریافت کنید. به افراد دارای این مجوز یک مسیر آسان برای دریافت اقامت دائم (PR) ارائه می‌شود. با این گواهینامه، حقوق ساعتی خوبی دریافت خواهید کرد.

برای مثال:

  • درآمد لوله‌کش با مجوز رد سیل در کانادا: 39.75 دلار در ساعت
  • درآمد لوله‌کش بدون مجوز در کانادا: 32.50 دلار در ساعت

2. گواهینامه رانندگی تجاری (CDL)

افرادی که مایل به کار در زمینه حمل‌ونقل هستند باید گواهینامه CDL را دریافت کنند. افراد با این گواهینامه می‌توانند، با وسایل نقلیه مانند کامیون و اتوبوس رانندگی کنند. تقاضای زیادی برای رانندگان کامیون در کانادا وجود دارد.

3. پرستار دارای مجوز (LPN)

پرستار با داشتن مجوز LPN، می‌تواند در بخش مراقبت‌های بهداشتی کار کند. تقاضای زیادی برای شغل پرستاری در سراسر کانادا وجود دارد. نوا اسکوشیا، مسیر آسانی را برای صدور مجوز برای پرستاران آموزش دیده بین‌‎المللی در نظر گرفته است.

4. مجوز برای برق‌کار (Electrician License)

دریافت مجوز برقکار از طریق دوره‌های کارآموزی به شما کمک می‌کند تا مشاغل پردرآمدی پیدا کنید. شغل برقکاری در ساخت و ساز ساختمان‌ها اهمیت بسیاری دارد.

5. مجوز مشاور املاک (Real Estate License)

با این مجوز می‌توانید به یک مشاور املاک تبدیل شوید. با این شغل در کانادا، کمیسیون‌های زیادی کسب خواهید کرد. مشاوران املاک موفقی که در فروش بسیار حاذق هستند، می‌توانند استقلال مالی داشته باشند.

6. مجوز آرایشگری (Licensed Practical Hairstylist)

داشتن این مجوز برای آرایشگران یک مزیت خواهد بود و آن‌ها می‌توانند در آرایشگاه‌های معروف استخدام شوند و بیش از 25 دلار در ساعت درآمد داشته باشند. در صورتی که یک آرایشگر بدون مجوز در کانادا، می‌تواند حدود 17 دلار در ساعت درآمد داشته باشد.

7. مجوز نگهبانان امنیتی (Security Guard License)

شغل نگهبانی یا محافظ شخصی در کانادا بسیار پرتقاضا هستند. افرادی که در این شغل، مجوز Security Guard را داشته باشند، بیش از 21 دلار در ساعت درآمد خواهند داشت.

8. مجوز بهره‌برداری لیفتراک (Forklift Operator’s License)

این مجوز برای افرادی که در عملیات لجستیک (نظارت بر ورود و خروج کالا) و انبارداری هستند، بسیار مفید است. با دشتن این مجوز، اپراتورهای لیفتراک می‌توانند حقوق ساعتی بالاتری را داشته باشند.

9. مجوز مهندس ماهر (Professional Engineer License)

این مجوز باعث ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای مهندسان می‌شود. این مهندسان پروژه‌های پیچیده را ایجاد، تجزیه‌وتحلیل می‌کنند. مهندسان دارای این مجوز، حقوق بیشتری دریافت می‌کنند.

10. مجوز ماساژ درمانگر (Registered Massage Therapist License)

خدمات مرتبط با سلامت و تندرستی در کانادا در حال افزایش است و فرصت‌های شغلی بیشتری در این صنعت وجود دارد. ماسور با دریافت این مجوز، مهارت‌هایی را کسب می‌کند که باعث افزایش آرامش و کاهش استرس فیزیکی در افراد می‌شود.

برای مثال:

  • درآمد ماسور با مجوز RMT در کانادا: 35.90 دلار در ساعت
  • درآمد ماسور بدون مجوز در کانادا: 34.68 دلار در ساعت

👈 در نهایت، این 10 مجوز در کانادا شما را به سمت شغلی با درآمد بالاتر هدایت می‌کند و همچنین کمک می‌کند تا پتانسیل درآمد خود را افزایش دهید. می‌توانید مقاله مشاغل موردنیاز کانادا را نیز مطالعه کنید.

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال