موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

استان منیتوبا جزئیات قرعه کشی برنامه مهاجرتی استانی خود را منتشر کرد

استان منیتوبا جزئیات قرعه کشی برنامه مهاجرتی استانی خود را منتشر کرد

استان منیتوبا کانادا از 375 کانادید مهاجرتی دعوت به عمل می آورد که برای اقامت دائمی کانادا اقدامات بعدی را انجام دهند.

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CICNEWS استان منیتوبا کانادا در آخرین برنامه قرعه کشی استانی خود که در 29 ژولای انجام شد از 375 نامزد مهاجرت استانی برای اپلای دعوت بعمل آورد.

در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده نامزدهای دعوت شده می توانند برای نامینیش برنامه مهاجرت استانی  منیتوبا موسوم به MPNP اپلای دهند. در صورتی که این افراد بتوانند با موفقیت این برنامه را اخذ کنند این نامینیشن از درخواست نهایی آنها برای اقامت دائمی کانادا حمایت کند و برایشان امتیاز داشته باشد.

نتایج آخرین قرعه کشی برنامه استانی مهاجرتی استان منیتوبا به ترتیب زیر است:

اسکیل ورکر در منیتوبا – 285 دعوتنامه با حداقل امتیاز 400 ابراز علاقه مندی (EOI)

اسکیل ورکر خارج از کانادا – 47 دعوتنامه با حداقل امتیاز 708 ابراز علاقه مندی (EOI)

استریم فارغ التحصیلان بین المللی – 43 دعوتنامه بدون امتیاز ابراز علاقه مندی (EOI)

قرعه کشی منیتوبا کانادا

برنامه مهاجرتی استان منیتوبا

استان منیتوبا برنامه های مهاجرتی خود را از طریق MPNP ، که از برنامه های مهاجرت مورد حمایت دولت فدرال است را مدیریت می کند. استانهای کانادا توانایی ارائه اقامت دائم را ندارند، اما می توانند با صدور نامزدهای استانی به درخواست اقامت دائم متقاضیان  کمک کنند.

اشخاصی که قصد اخذ نامزدی استانی از منیتوبا را دارند، باید «EOI»ابراز علاقمندی  خود را در سیستم «MPNP» ثبت کنند. بدین ترتیب، آنها می‌توانند «LAA» را از طریق زیرشاخه‌های اسکیل ورکر منیتوبا و اسکیل ورکر خارجی دریافت کنند.

بدین ترتیب منیتوبا امتیازی از 1000 (بر اساس عوامل سرمایه انسانی و همچنین ارتباط با منیتوبا) به متقاضیان خواهد داد.

زیرشاخه‌های «اسکیل ورکر منیتوبا» و «اسکیلوکر خارجی» به این استان امکان می دهند متقاضیانی را که نیازهای بازار کار را برآورده می‌کنند، تعیین شوند.

متقاضیان خارج از کشور باید ارتباط خود را با منیتوبا نشان دهند. (شامل روابط نزدیک خانوادگی، تجربه قبلی در منیتوبا، یا دعوت از طریق یک طرح استخدام در منیتوبا). برای واجد شرایط بودن در زمان اپلای  متقاضیان نیازی به حضور در منیتوبا ندارند.

برای دریافت دعوتنامه تحت زیرشاخه «نیروی کار متخصص منیتوبا»، متقاضیان باید پیشنهاد شغلی تمام وقت از یک کارفرمای استانی داشته باشند.

اکسپرس انتری چیست؟

اکسپرس انتری یا برنامه ورود سریع به کانادا یک سیستم مهاجرتی است که در سال 2015 برای سهولت پذیرش مهاجران و اقامت سریع آن ها در کانادا ایجاد شد.

هدف اصلی راه اندازی این سیستم، تامین نیروی کار جدید برای اقتصاد رو به رشد و تشنه کانادا است.

حتما بخوانید: اکسپرس انتری کانادا

با وجود اکسپرس انتری، کانادا نیروهای با مهارت را به کشور خود جذب کرده و در ازای تضمین پیشرفت کشورش، اقامت کانادا را به آن ها اعطا می کند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، با توجه به سن، وضعیت تاهل، میزان تحصیلات، مهارت های زبانی، سابقه کار، پیشنهاد شغلی و انعطاف پذیری (سازش و خو گیری با محیط جدید) نمره ای دریافت می کنند.

انتهای پیام

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها