موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

افزایش تعداد EOI توسط استان انتاریو برای قرار دادن استریم دانش آموختگان PhD و کارشناسی ارشد

افزایش تعداد EOI توسط استان انتاریو برای قرار دادن استریم دانش آموختگان PhD و کارشناسی ارشد

برای فارغ التحصیلان بین المللی PhD و کارشناسی ارشد یک روشی جدید برای اپلای دادن مهاجرت به استان انتاریو کانادا فراهم شد.

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CIC News فارغ التحصیلان انتاریو با پیشنهادات شغلی در این استان می توانند از طریق دو برنامه مهاجرتی دیگر برای دریافت نامزدی استانی ثبت نام کنند.

استریم کارشناسی ارشد و دکترا آخرین مورد اضافه شده به سیستم جدید ابراز علاقه مندی استان انتاریو (EOI) است. گفتنی است سه برنامه دیگر که از سیستم EOI استفاده می کنند عبارتند از: in demand skills ، دانشجویان بین المللی و کارگران خارجی.

با وجود اینکه این ها بخشی از سیستم EOI هستند، کاندیدهای فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و دکترا می توانند در هر زمان برای مهاجرت به انتاریو ثبت نام کنند. استان انتاریو کانادا از طریق سیستم EOI مشخصات کاندیدهای مهاجرتی را بر اساس ماتریس امتیازدهی رتبه بندی می کند. کاندیدهایی که برای تحصیل، تجربه کاری امتیاز کسب می کنند  و مقصد مورد نظر در انتاریو هستند. هدف از رتبه بندی نامزدها به این طریق ، شناسایی افرادی است که مهارت و تجربه لازم برای موفقیت در بازار کار انتاریو را دارند.

ثبت نام در سیستم EOI هیچ تضمینی نمی کند که کاندیدهای مهاجرتی برای درخواست نامزدی استانی دعوت خواهند شد. پروفایل ها در استخر EOI استان انتاریو به مدت 12 ماه اعتبار دارند. برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP) ممکن است در هر زمان برای ثبت نام با نامزدان تماس بگیرد.

انتاریو کانادا

این کار برای مهاجرت به انتاریو چه مفهومی دارد؟

در نهایت اگر می خواهید برای مهاجرت به کانادا از طریق یکی از برنامه های نامزدی استان انتاریو (PNP) درخواست دهید، اکنون می توانید هر زمان که بخواهید یک پروفایل EOI ثبت کنید. قبلاً فقط زمانی می توانستید ثبت نام کنید که OINP درگاه آنلاین خود را باز می کرده است.

پس از ثبت نام، پروفایل شما در یک selection pool وارد می شود و بر اساس پاسخ های شما امتیاز دریافت می کنید. استان انتاریو سپس از بین کاندیدها برای درخواست نامزدی استانی دعوت می کند.

ثبت نام EOI شما حداکثر تا 12 ماه یا تا زمان دریافت دعوتنامه معتبر است. همچنین می توانید ثبت نام خود را پس بگیرید. پس از 12 ماه ، EOI شما به طور خودکار حذف می شود.

لازم به ذکر است ثبت نام  EOI رایگان است، اما در صورت دعوت از شما باید هزینه ای را به همراه درخواست خود ارسال کنید.

دریافت دعوت نامه به منزله دریافت نامزدی استانی نیست. شما باید تمام الزامات واجد شرایط بودن استریم مورد نظر خود را در آن زمان برآورده کنید.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها