موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

استان پرنس ادوارد آیلند کانادا طی یک قرعه کشی از 161 کاندید مهاجرتی دعوت به عمل می آورد

استان پرنس ادوارد آیلند کانادا طی یک قرعه کشی از 161 کاندید مهاجرتی دعوت به عمل می آورد

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CIC NEWS استان پرنس ادوارد کانادا در تاریخ 19 آگوست 2021 طبق برنامه، قرعه کشی ماهانه خود را برگزار کرد. در این قرعه کشی، این استان از 161 کانادید مهاجرتی دعوت به عمل آورد.

بیشتر دعوتنامه ها یعنی حدود 152 مورد به کاندیدهای اکسپرس اینتری و labor impact تعلق گرفت. اما بقیه موارد که 9 دعوتنامه بود و به حداقل 72 امتیاز نیاز داشتند به Business impact تعلق گرفتند.

این هشتمین قرعه کشی سالانه است که توسط استان های ساحلی کانادا برگزار می شود و مجموع دعوت نامه های صادر شده تا الان به 1184 مورد رسیده است.

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی به منظور تامین نیروهای کار هر استان طراحی و انتخاب شده است. استان پرنس ادوارد آیلند هم براساس همین برنامه زمان بندی شده بخشی از کسری نیروهای کار خود را جبران خواهد کرد.

گفته می شود به احتمال زیاد دور بعدی قرعه کشی استان پرنس ادوارد آیلند در مورخ 16 سپتامبر 2021 برگزار خواهد شد.

قرعه کشی استانی پرنس ادوارد آیلند

قرعه کشی استان پرنس ادوارد آیلند کانادا چگونه است؟

دسته اکسپرس اینتری برنامه استانی پرنس ادوراد یک برنامه استانی کاملا پیشرفته است ، به این صورت که با سیستم اکسپرس اینتری دولت فدرال مرتبط است. برای در نظر گرفتن این طبقه بندی، داوطلبان باید در این سیستم دارای پروفایل باشند.

اکسپرس انتری یا برنامه ورود سریع به کانادا یک سیستم مهاجرتی است که در سال 2015 برای سهولت پذیرش مهاجران و اقامت سریع آن ها در کانادا ایجاد شد.

هدف اصلی راه اندازی این سیستم، تامین نیروی کار جدید برای اقتصاد رو به رشد و تشنه کانادا است.

با وجود اکسپرس انتری، کانادا نیروهای با مهارت را به کشور خود جذب کرده و در ازای تضمین پیشرفت کشورش، اقامت کانادا را به آن ها اعطا می کند.

برای ورود به برنامه قرعه کشی استانی پرنس ادوارد آیلند متقاضیان باید هرکدام یک فرم ابراز تمایل EOI داشته باشند.

پروفایل EOI بر اساس شبکه نقاط منحصر به فرد استان امتیاز داده می شود. سپس از نامزدهای با بیشترین امتیاز دعوت می شود تا از طریق قرعه کشی ماهانه درخواست دهند.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها