موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

سه استان کانادا در هفته گذشته برای مهاجران برنامه اکسپرس انتری دعوتنامه ارسال کردند

سه استان کانادا در هفته گذشته برای مهاجران برنامه اکسپرس انتری دعوتنامه ارسال کردند

به گزارش cicnews سه استان کانادا، بریتیش کلمبیا، انتاریو و منیتوبا، در هفته گذشته به مجموع ۲۱۶ مهاجر برنامه اکسپرس انتری کانادا دعوتنامه ارسال کردند.

توجه داشته باشید که همه استان‎‌ها سیستم‎‌های امتیازدهی خود را برای ارزیابی متقاضیان تحت PNP خود، به صورت مستقل اجرا می‌‎کنند.
در روز ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴، بریتیش کلمبیا (B. C. ) از طریق شش روش مختلف برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP)، حداقل ۲۱۶ دعوتنامه (ITA) صادر کرد.

قرعه کشی‌های کلی (General draw) در روش‌های اسکیل ورکر، اسکیل ورکر‌های بریتیش کلمبیا (EEBC)، فارغ التحصیلان بین‌المللی و فارغ التحصیلان بین‌المللی در بریتیش کلمبیا برگزار شد – که همه آن‌ها نامزد‌ها را با حداقل امتیاز ۱۲۰ دعوت کردند.
حداقل امتیاز برای نامزد‌های این قرعه کشی‌ها ۶۰ بود، تنها دسته ساخت و ساز امتیاز بالاتری از ۷۵ داشت. انتاریو نیز ۵۶ دعوتنامه در دو استریم مختلف از جمله اسکیل ورکر و برنامه مهاجرتی Employer Job Offer: Foreign Worker صادر کرد.
این دعوتنامه‌ها به مهاجران اقتصادی این امکان را می‌دهد که در کانادا اقامت دائم داشته باشند. در تاریخ ۲۵ ژانویه، استان منیتوبا نیز در سه استریم مختلف دعوتنامه صادر کرد.

برنامه نامزدی استانی (PNP) یک برنامه مهاجرت اقتصادی است که به استان‌ها اجازه می‌دهد تا مهاجران اقتصادی را که برای نیاز‌های اقتصادی آن‌ها مناسب هستند، انتخاب کنند. کانادا یکی از کشور‌هایی است که بیشترین مهاجران را در جهان پذیرا می‌شود. این کشور به دنبال جذب مهاجران اقتصادی است که به اقتصاد آن کمک کنند.

سه استان کانادا در هفته گذشته به مهاجرانی که می‌خواهند در کانادا زندگی و کار کنند، دعوتنامه ارسال کردند. مینیتوبا و انتاریو نیز به ترتیب ۷۲ و ۵۶ دعوتنامه صادر کردند.

این دعوتنامه‌ها به مهاجران این امکان را می‌دهد که در کانادا اقامت دائم داشته باشند و به اقتصاد این کشور کمک کنند.

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال