موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

پایینترین امتیاز CRS برای مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه استانی (PNP)

پایینترین امتیاز CRS برای مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه استانی (PNP)

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CICNEWS در حال حاضر کانادا پنجمین قرعه کشی اکسپرس انتری را با هدف قرار دادن نامزدهای برنامه استانی ( PNP) برگزار کرده است.

در تاریخ 10 نوامبر 2021، کانادا از 775 کاندید اکسپرس انتری برای درخواست اقامت دائم این کشور دعوت کرده است.

همه نامزدهای دعوت شده قبلاً از طریق یک برنامه استانی  (PNP) نامزدی دریافت کرده بودند. با اینکه حد نصاب امتیاز 685 نمره در نظر گرفته شده بود اما نامزدهای استانی به طور خودکار یک جایزه 600 امتیازی دریافت خواهند کرد، بر این اساس نامزدی که کمترین امتیاز را کسب می کرد برای برنده شدن در سیستم اکسپرس انتری 85 امتیاز نیاز داشته است.

اخیراً، اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) صرفاً نامزدهای PNP را از استخر (Pool) اکسپرس انتری جذب کرده است. در قرعه کشی قبلی، IRCC از 888 نامزد با حداقل امتیاز 744 دعوت کرده است.

این قرعه‌کشی دومین قرعه کشی است که پایین‌ترین امتیاز حد نصاب  را در این دسته از زمانی که اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC شروع به برگزاری قرعه‌کشی‌های PNP در مارس ۲۰۲۰ کرد، داشت. این روند یکبار قبلا در در مارس ۲۰۲۱ اتفاق افتاده است.

اکسپرس اینتری چیست؟

اکسپرس انتری یا برنامه ورود سریع به کانادا یک سیستم مهاجرتی است که در سال 2015 برای سهولت پذیرش مهاجران و اقامت سریع آن ها در کانادا ایجاد شد.

هدف اصلی راه اندازی این سیستم، تامین نیروی کار جدید برای اقتصاد رو به رشد و تشنه کانادا است. با وجود اکسپرس انتری، کانادا نیروهای با مهارت را به کشور خود جذب کرده و در ازای تضمین پیشرفت کشورش، اقامت کانادا را به آن ها اعطا می کند.

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری، با توجه به سن، وضعیت تاهل، میزان تحصیلات، مهارت های زبانی، سابقه کار، پیشنهاد شغلی و انعطاف پذیری (سازش و خو گیری با محیط جدید) نمره ای دریافت می کنند.

انتهای پیام

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها