موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

تمدید ویزای امارات متحده عربی: قوانین دریافت ویزا تغییر کرد

تمدید ویزای امارات متحده عربی: قوانین دریافت ویزا تغییر کرد

قوانین دریافت ویزای امارات متحده عربی، توسط مقامات فدرال برای بررسی هویت و شهروندی مسافران تغییر کرده است.

به گزارش پارسی کانادا به نقل از روزنامه عربی الیوم عمارت؛ سازمان فدرال امارات متحده عربی، روش بررسی هویت برای ورود به این کشور را تغییر داده است، یعنی برای تمدید ویزای این کشور عربی، روش جدیدی در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارش‌های روزنامه عربی عمارت الیوم (Emarat Al Youm)، مراجعه کنندگان برای دریافت ویزا و مهاجرت به امارات از این پس می‌توانند مستقیماً از طریق وب‌سایت دولتی یا برنامه تلفن هوشمند برای ورود به این کشور درخواست دهند.

این امر همزمان با دیجیتالی کردن فرآیندها در این کشور در حال توسعه عربی است، هدف ساده کردن روال‌ها برای تمام کاربران است.

آنلاین کردن روال های قدیمی صدور ویزا و راحتی بیشتر افراد متقاضی ویزای امارات

تمدید آنلاین ویزای امارات متحده عربی

افرادی که می‌خواهند مجوز ورود خود را به‌صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن یا وب سایت تمدید کنند، می‌توانند در کمتر از 48 ساعت ویزای خود را تمدید کنند، البته تا زمانی که تمام مدارک و موارد خواسته شده را به درستی رعایت کنند.

خدمات 24 ساعته آنلاین، روند تمدید ویزا را بسیار ساده و سریع می‌کند، البته بستگی به نوع ویزای صادر شده نیز دارد. ویزاهای تمدید شده به مدت 30 روز اعتبار دارند و دو بار می‌تواند صادر شود. هزینه هر بار تمدید 610 درهم امارات است.

مراحل درخواست تمدید ویزای گردشگری شامل:

  • ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه خدمات هوشمند.
  • درخواست و پرداخت هزینه های مورد نیاز.

البته در این گزارش آمده است که پاسپورت شخص مورد نظر باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد و درخواست ویزای گردشگری باید توسط شرکت گردشگری مربوطه انجام شود.

به گزارش عمارت الیوم (Emarat Al Youm)، برای ساکنان شورای همکاری خلیج فارس (GCC)، درخواست تمدید ویزا30 روزه 260 درهم هزینه دارد و باید یک کپی پاسپورت همراه داشته باشند.

تمدید مدت ویزا گردشگری در سه حالت ممکن است بیش از یک ماه طول بکشد:

  1. مجوز دانشجویی ممکن است به مدت 90 روز برای AED610 تمدید شود.
  2. مجوز ورود برای افرادی که شهروندان شورای همکاری خلیج فارس(GCC) را همراهی می‌کنند ممکن است به مدت 60 روز با 260 درهم تمدید شود.
  3. مجوز مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند برای 90 روز با هزینه 510 درهم باشد.

مدت زمان ویزای گردشگری بستگی به هدف سفر دارد، اما نباید بیش از یک سال باشد. البته استثنائاتی توسط رئیس مرجع در شرایط خاص اعطا خواهد شد.

این اخبار به صورت مداوم در طی هفته به روز رسانی می‌شوند، برای اطلاع از سایر خبرهای این حوزه اخبار مهاجرتی را دنبال کنید.

منبع: خلیج تایمز

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال