موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس اینتری

دعوت آلبرتا از متقاضیان اکسپرس اینتری

آلبرتا از متقاضیان اکسپرس اینتری که دارای 350 امتیاز CRS هستند، دعوت به عمل می آورد. این استان در 9 ژانویه و در اولین قرعه کشی سال 2020، 150 دعوت نامه صادر کرده است. متقاضیان مهاجرت به کانادا تحت برنامه اکسپرس اینتری کانادا در تاریخ 9 ژانویه دعوت نامه هایی را برای درخواست نامزد استانی از استان آلبرتا دریافت کرده اند.

آلبرتا 150 دعوت نامه برای متقاضیانی صادر کرده است که تقاضایشان در استخر(pool) اکسپرس اینتری فدرال قرار داشت. امتیاز این متقاضیان در سیستم رتبه بندی جامع کانادا (CRS) حداقل 350 است. جریان اکسپرس اینتری آلبرتا به برنامه نامزدهای مهاجرت آلبرتا (AINP) اجازه می دهد تا متقاضیان واجد شرایط را از سیستم اکسپرس اینتری فدرال انتخاب کند.

اکسپرس اینتری متقاضیان مهاجرت را برای سه گروه اقتصادی اصلی مهاجرت به کانادا یعنی گروه افراد ماهر، گروه بازرگانان ماهر و تجربه کانادایی مدیریت می کند. متقاضیان اکسپرس اینتری که نامزدی استانی از آلبرتا را دارند 600 امتیاز اضافی برای نمره CRS خود دریافت می کنند که ارسال دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم کانادا در قرعه کشی بعدی استخر اکسپرس اینتری را تضمین می کند.

کاهش امتیاز 350 در آخرین دور ارسال دعوت نامه به طور قابل توجهی پایین تر از کاهش امتیاز در قرعه کشی های قبلی از طریق سیستم اکسپرس اینتری بوده است. برای مثال، متقاضیان مهاجرت از طریق برنامه اکسپرس اینتری برای دریافت دعوت نامه (ITA) حداقل به 471 امتیاز CRS نیاز داشتند.

باوجود آنکه برای واجد شرایط بودن در این قرعه کشی به داشتن پیشنهاد شغلی یا کار قبلی در آلبرتا نیازی نیست، اما داشتن شرایط زیر ممکن است در اولویت متقاضیان تاثیر داشته باشد:

  • داشتن یک پیشنهاد شغلی و یا تجربه کاری در آلبرتا.
  • داشتن مدرک دوره متوسطه از کانادا و یک پیشنهاد شغلی معتبر
  • داشتن والدین، فرزند یا خواهر و برادر که در حال حاضر در آلبرتا زندگی می کنند.
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها