موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

تحصیل در رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا

تحصیل در رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا

امروزه افراد بسیاری به دنبال تحصیل در کانادا و اخذ مدرک معتبر از دانشگاه های این کشورند. با تحصیل در کانادا می توانید از مزایایی که این کشور برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند، بهره مند شوید. جالب این جاست که یکی از روش های مهاجرت به این کشور اخذ ویزای تحصیلی است. اگر شما هم رویای تحصیل در این کشور را دارید، می توانید به کمک مشاوران موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت اطلاعات لازم را در زمینه مهاجرت به کانادا و تحصیل در آن کسب کنید.

رشته آموزش زبان انگلیسی

رشته آموزش زبان انگلیسی یکی از گرایش های رشته زبان انگلیسی است. با توجه به نیاز روز افزون جامعه به زبان انگلیسی این رشته یکی از پر طرفدار ترین رشته های علوم انسانی است. هدف این رشته تربیت و آموزش معلم ها و اساتید زبان انگلیسی است. دانشجویانی که در این رشته تحصیل می کنند روش ها و شیوه های موثر آموزش زبان انگلیسی را می آموزند.

رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا

از آن جایی که کانادا بهترین کشور از نظر کیفیت زندگی می باشد و مزایای بسیاری مانند اجازه کار و تحصیل همزمان، رفاه دولتی، بهداشتی و درمانی و همچنین وجود دانشگاه های معتبر برای مهاجران و دانشجویان بین المللی دارد، مقصدی ایده آل برای تحصیل در کانادا است. به همین دلیل هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی از سرتا سر دنیا برای ویزای تحصیلی کانادا به خصوص در رشته آموزش زبان انگلیسی مهاجرت می کنند. این رشته هواداران زیادی در کانادا دارد و می توانید با تحصیل در بهترین دانشگاه ها مدارک معتبری دریافت کنید.

دانشگاه های بسیاری این رشته را در مقاطع مختلف ارائه می دهند که بهترین آن ها بر طبق رتبه بندی سال 2020 به ترتیب زیر می باشند:

  • دانشگاه تورنتو رتبه 1
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا رتبه 2
  • دانشگاه آلبرتا رتبه 3
  • دانشگاه مک گیل در مونترال رتبه 4
  • دانشگاه کلگری در مونترال رتبه 5
  • دانشگاه سایمون فراسر Simon Fraser رتبه 6
  • دانشگاه اوتاوا رتبه 7
  • دانشگاه ویکتوریا رتبه 8
  • دانشگاه وسترن رتبه 9
  • دانشگاه کونکوردیا رتبه 10
  • دانشگاه مونتریال رتبه 11
  • دانشگاه کویینز رتبه 12
  • دانشگاه یورک رتبه 13
  • دانشگاه ساسکاچوان رتبه 14
  • دانشگاه رایرسون رتبه 15
  • دانشگاه مانیتوبا رتبه 16
تحصیل در رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا

تحصیل در رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا

آینده شغلی رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا

به دلیل رواج زبان انگلیسی و همه گیر بودن زبان انگلیسی در این کشور، تقاضا برای مدرسان و اساتید زبان بین المللی انگلیسی افزایش یافته است. دانشجویانی که در رشته آموزش زبان انگلیسی در کانادا تحصیل می کنند، می توانند در مشاغل معلم زبان انگلیسی در مدرسه یا کالج ها، مشغول به کار شوند.

معلمان زبان انگلیسی در کانادا حدود 20 الی 30 ساعت کار می کنند ولی متوسط درآمد شان با یکدیگر متفاوت است. میزان درآمد یک معلم مدرسه دولتی در مونترال در سال حدود 82000 دلار است. در شهر ونکوور با اینکه شهر فوق العاده گرانی به حساب می آید درآمد شان حدود 89000 دلار است و همین امر موجب می شود تا علاقه مندان اخذ ویزای کار کانادا روز به روز افزوده شوند.

در شهر های مرکزی و غربی کانادا در آمد معلمان به طور سالانه 93000 دلار می باشد. در شهر هالیفکس Halifax معلمان مدارس سالیانه 94000 دلارحقوق دریافت می کنند. در شهر ادمونتون بالاترین دستمزد سالانه برای معلمان مدرسه دولتی 101000 دلار است. در شهر وینپگ Winnipeg در استان مانیتوبا در آمد معلمان بعد از شهر Nunavut در رتبه دوم قرار دارد. آن ها حدود 102000 دلار سالانه دریافت می کنند. در شهر Nunavut درآمد معلمان بیشتر از شهر های دیگر است و حدود 107576 دلار می باشد. البته در شهر ادمونتون معلمان بدون سابقه کار با حقوق سالانه 55000 دلار برترین جایگاه را از نظر میزان حقوق دارند.

هزینه زندگی در کانادا

هزینه های زندگی در کانادا به چند دسته تقسیم می شود که عبارت هستند از:

  • هزینه مسکن
  • هزینه خوراک
  • هزینه پوشاک
  • هزینه حمل و نقل
  • هزینه اینترنت تلفن و موبایل
  • هزینه های متفرقه

هزینه های زندگی در شهر های مختلف کانادا با هم متفاوت هستند، برای مثال تورنتو یکی از شهر های گران در کانادا است که البته بخش های مختلف آن نیز با یکدیگر از نظر هزینه های زندگی فرق دارند. هزینه اجاره آپارتمان در کانادا به طور میانگین حدود 1000 دلار است. حمل و نقل عمومی کانادا شامل قطار، اتوبوس، مترو و تاکسی می باشد که اتوبوس و مترو از همه به صرفه تر هستند. قیمت بلیط یک نفره چیزی حدود 3 دلار است. اما قیمت بلیط برای دانشجویان ارزان تر است. اگر شما از حمل و نقل عمومی این کشور زیاد استفاده می کنید، می توانید بلیط نا محدود ماهانه بخرید و هزینه های زندگی خود را مدیریت کنید.

اینترنت و موبایل یکی دیگر از هزینه زندگی در کانادا است. شما می توانید به صورت اقساط سیم کارت و گوشی موبایل بخرید که باید حدود 40 دلار ماهیانه پرداخت کنید. هزینه اینترنت نیز در کانادا به صورت ماهیانه میانگین 50 دلار می باشد. هزینه آب، برق و گاز در کانادا برای یک آپارتمان یک یا دو خوابه بین 50 تا 70 دلار است و آپارتمان های 3 تا 4 خوابه بین 70 تا 100 دلار می باشد.

هزینه خوراک در کانادا متغیر است، ولی به صورت میانگین هفته ای 70 تا 100 دلار است. البته هر خریدی که انجام دهید با توجه به در آمدی که دارید باید از 10 تا 40 درصد مالیات بدهید. برای خرید ماشین و خانه در کانادا می توانید 20 تا 25 درصد پول آن را در ابتدا پرداخت کنید و مابقی آن را به صورت اقساط به صورت ماهیانه بپردازید.

بنابراین با یک درآمد متوسط در کانادا می توانید بعد از مدتی صاحب ماشین و خانه شوید. در کل هزینه زندگی متوسط به ازای هر نفر در کانادا چیزی حدود 2000 دلار است. با توجه به متوسط هزینه زندگی در کانادا با اشتغال در شغل معلمی در این کشور می توانید زندگی مرفهی داشته باشید و از امکانات بی نظیر این کشور بهره مند شوید.

اگر شما هم به دنبال اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید حائز اهیمت است که بدانید چناچه مدارک و گواهینامه های شما تاییدیه سازمان wes کانادا را داشته باشد، امتیاز بیشتری کسب می کنید و راحت تر می توانید به کانادا مهاجرت کنید. اگر می خواهید اطلاعات لازم در زمینه مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تحصیلی داشته باشید با مشاوران ما در موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

guest
3 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها