موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

جدیدترین پذیرش ساسکاچوان

جدیدترین پذیرش ساسکاچوان

دولت ساسکاچوان در پذیرش برنامه استانی ساسکاچوان جدید خود مورخ 25 مارس از 205 کاندید اکسپرس انتری دعوت کرد تا درخواست خود را برای انتخاب شدن از طرف این ایالت و اخذ اقامت دائم کانادا ارائه کنند. متقاضیان بایست پروفایل ابراز تمایل خود را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت کرده و از طرفی بایستی که در یکی از مشاغل که با رشته تحصیلی شان ارتباط دارد به مدت یک سال سابقه کار داشته باشند و برای پذیرش در در این زیرمجموعه حداقل ۷۵ امتیاز داشتند.

متقاضیانی که پروفایل معتبر دارند بنابر سیستم امتیازدهی کارگر ماهر خارجی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از 100 امتیاز و بر اساس مواردی همچون سن، سابقه کار، تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و همچنین داشتن ارتباطات در ساسکاچوان امتیاز می گیرند. این امتیاز جایگاه و رتبه متقاضیان را در صف انتظار برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان تعیین کرده و از مقاضیانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده اند طی پذیرش های متوالی دعوت به عمل می آید.

در مجموع 205 دعوتنامه مورخ 25 مارس برای متقاضیانی صادر شد که در صف انتظار اکسپرس اینتری دارای پروفایل بودند. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری مرتبط است. برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت و اخذ اقامت کانادا است که در سه دسته ی تجربه ی کانادایی، کارگر ماهر فدرال و مشاغل دارای مهارت از سراسر جهان بر اساس امتیازات دریافتی مهاجر جذب می کند. متقاضیان بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند ، سنجیده شده و دسته بندی می شوند. تجربه کاری، تحصیلات، مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی و سن از جمله فاکتورهایی هستند که افراد بنابر آن امتیاز دریافت می کنند. و افرادی که بالاتری امتیاز را دارند دعوت نامه ارسال شده تا برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان تا به حال از 1124 داوطلب در دسته ی مشاغل مورد نیاز دعوت کرده است. علاوه بر این از 845 متقاضی از طریق زیرمجموعه اکسپرس انتری ساسکاچوان دعوت به عمل آمده است. در صورتی که به دنبال این هستید که شانس خود را برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری مورد ارزیابی قرار دهید تنها کافیست سیستم امتیازسنجی مهاجرت به کانادا که توسط کارشناسان ما فارسی سازی شده است را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها