موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

صدور 89 دعوتنامه در جدید ترین برنامه حوزه تکنولوژی بریتش کلمبیا

صدور 89 دعوتنامه در جدید ترین برنامه حوزه تکنولوژی بریتش کلمبیا

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CICNEWS استان بریتیش کلمبیا کانادا اخیراً از 89 نیروی کار وابسته به مشاغل حوزه تکنولوژی دعوت کرد تا در 30 نوامبر 2021 برای نامزدی استانی اپلای دهند.  این برنامه مهاجرتی زیر مجموعه برنامه استانی بریتیش کلمبیا یا BCPNP است.

برنامه مهاجرتی مذکور یک روش مهاجرت اقتصادی است که توسط استان بریتیش کلمبیا برای جذب نیروهای کار خارجی با تجربه و با تقاضای بالا طراحی شده است. برنامه مشاغل تکنولوژی بریتیش کلمبیا به افرادی که به زندگی و کار در این استان علاقمند هستند اقامت کانادا را اعطا می کند.

کاندیدهایی که از طریق این برنامه دعوت می‌شوند باید تمامی شرایط برنامه اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا را داشته باشند.

برنامه فناوری بریتیش کلمبیا

این تعداد داوطلبانی که در این قرعه کشی دعوت نامه دریافت کردند از زیر مجموعه های Skilled Worker و International Graduate بودند و حداقل به نمره استانی 78 لازم داشتند.

تاکنون استان بریتیش کلمبیا نزدیک به 11 هزار دعوتنامه برای برنامه استانی خود صادر کرده است.

برنامه فناوری بریتیش کلمبیا (BC PNP) چیست ؟

برنامه فناوری بریتیش کلمبیا در ماه می 2017 به عنوان یک پروژه آزمایشی پس از بررسی بازار کار در این استان راه اندازی شد که بعداً مشخص شد بزرگترین مشکل پیش روی بخش فناوری بریتیش کلمبیا دسترسی به استعدادهای بالقوه است. با توجه به موفقیت این پروژه، بریتیش کلمبیا آن را به یک برنامه دائمی تبدیل کرد. این برنامه مهاجرتی به گونه ای طراحی شده است که کارفرمایان بخش فناوری بریتیش کلمبیا را قادر می سازد تا استعدادهای بین المللی را در زمانی که نیروهای کار خارجی  واجد شرایط در این استان وجود ندارند جذب و استخدام کنند.

حتما بخوانید: برنامه استانی بریتیش کلمبیا

به طور خاص، برنامه فناوری بریتیش کلمبیا (BC PNP)  یک روش مهاجرت سریع برای نیروهای کار مرتبط با تکنولوژی و دانشجویان بین المللی است. نامزدها باید در یکی از استریم های مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده و حداقل 12 ماه پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از 29 شغل واجد شرایط برای واجد شرایط بودن برای این استریم داشته باشند.

کاندیداهایی که برای درخواست نامزدی استانی دعوت شده اند، باید درخواست خود را به طور کامل ارسال کنند. پس از انجام این کار، اکثر درخواست های برنامه فناوری بریتیش کلمبیا ظرف دو تا سه ماه بررسی می شوند.  در صورت تایید، نامزدهای تایید شده نامزدی دریافت می کنند که می تواند برای درخواست اقامت دائم از اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) تحت کلاس برنامه استانی نامزدی استفاده شود.

داوطلبان PNP به طور خودکار 600 امتیاز برای امتیاز خود در سیستم جامع رتبه بندی کسب می کنند و بنابراین شانس بسیار خوبی برای دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری دارند.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها