موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

چگونه باید برنامه اسپانسرشیپ مهاجرتی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را ارائه دهیم؟

چگونه باید برنامه اسپانسرشیپ مهاجرتی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را ارائه دهیم؟

به گزارش پارسی کانادا به نقل از CICNEWS ،کانادا در تاریخ 23 سپتامبر سال جاری (2021) مجوز برنامه اسپانسرشیپ کانادا برای والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها که به PGP  معروف است را به صورت قانونی صادر کرد.

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) طی یک دوره دو هفته‌ای که در 7 اکتبر امسال به پایان می‌رسد، حدود 30،000 دعوتنامه حمایتی را برای شهروندان واجد شرایط کانادا و اقامت دائم صادر می کند.

بر این اساس حامیان پدربزرگ ها و مادرربزرگ ها از تاریخ دعوت خود به مدت 60 روز فرصت دارند تا درخواست های خود را به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا IRCC ارسال نمایند.

اسپانسرشیپ کانادا مختص پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها

 

در بازه زمانی 23 سپتامبر الی 7 اکتبر چه افرادی واجد شرایط دریافت برنامه PGP هستند؟

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) خاطرنشان می کند که برای دریافت دعوتنامه، باید در وبسایت آن فرم علاقمندی اسپانسرشیپی را برای پروسه PGP 2020 (بین اکتبر تا نوامبر 2020) از قبل ارائه داده باشید. به جز این هیچ کس دیگری واجد شرایط برنامه اسپانسرشیپی 2021 نیست. جزئیات کامل درباره نحوه نگارش دعوتنامه و انواع آن در صفحه دعوتنامه کانادا بخوانید.

لازم به ذکر است قبل از اینکه درخواست برنامه حمایتی مورد نظر را ارائه دهید . اداره IRCC در مورد اینکه آیا شما شرایط و معیارهای این برنامه را دارید اطمینان پیدا می کند. برخی از این شرایط شامل موارد زیر هستند:

  • متقاضی باید 18 سال یا بالاتر باشد
  • اقامت کانادا را داشته باشد
  • دارای درآمد لازم باشد و درآمد خود را برای IRCC به اثبات برساند

 

چگونه باید درخواست PGP ارائه داد؟

بهتر است برای اطمینان دقیق از روند اجرای درخواست خود با وکیل مهاجرت به کانادا مشورت کنید. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) به شما این امکان را می دهد که برای طی کردن پروسه برنامه اسپانسرشیپی PGP در سال 2021 وکیل بگیرید.

به توصیه اداره IRCC برای طی کردن پروسه این برنامه مراحل زیر باید انجام شود:

  • مرحله 1: جمع آوری مدارک ( IRCC مدارک مورد نیاز را در سایت خود منتشر کرده است).
  • مرحله 2: درخواست خود را تکمیل کنید
  • مرحله 3: هزینه ها را پرداخت کنید
  • مرحله 4: درخواست خود را بررسی کنید تا از اشتباهات رایج جلوگیری کنید
  • مرحله 5: درخواست خود را ارسال نمایید

 

بعد از ارائه برنامه PGP چه اتفاقی می افتد؟

اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) میانگین زمان پردازش فعلی خود را در وبسایت خود شرح می دهد. افراد مورد حمایت شما می توانند با ایجاد یک اکانت آنلاین در وب سایت IRCC، به روزرسانی ها و وضعیت دقیق تر را دریافت خواهند کرد.

افرادی که در خارج از کانادا هستند خواسته می شود که با دفتر دیپلماتیک کانادا مسئول منطقه خود تماس بگیرند. لازم به یادآوری است شما می توانیداز طریق سوپر ویزا برای برنامه حمایتی از والدین خود اقدام نمایید.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها