موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

حضور هولدینگ پارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

حضور هولدینگ پارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با رویکرد گردآوری ظرفیت‌های گردشگری در تمام عرصه‌های شغلی مرتبط با هدف استفاده مطلوب از منابع موجود و نیز زمینه‌سازی برای ورود بیش از پیش بخش خصوصی در این صنعت برگزار می‌شود.گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد، به عنوان یکی از سرآمدان حوزه کسب و کارهای غیرمقیم و کاریابی بین‌المللی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

با توجه به فعالیت‌های بین‌المللی و فراسرزمینی پارس پندار نهاد که همواره به دنبال جهانی شدن، تاسیس و برپایی شعبات کسب و کارهای ایرانی در دیگر کشورهای دنیاست، به نوعی در این فرآیند علاوه بر توسعه کسب و کارهای غیرمقیم به صنعت گردشگری هم کمک می‌کند.

وقتی در آن سوی مرزهای کشور جوامع و ملل مختلف با خدمت، محصول و یا ایده‌ای از ایران آشنا می‌شوند، همزمان با شناخت بخشی از فرهنگ، آداب و رسوم و سبک زندگی ایرانی، از طریق دریافت خدمات یا خرید محصول از کسب‌وکارهای استارتاپی با ایده‌های خلاق ایرانی، سبب ایجاد درآمد ارزی برای کشور می‌شوند. به تعبیری می‌توان حوزه جغرافیایی کسب و کارهای ایرانی را به آن سوی مرزها گسترش داد. چه بسا این اتفاق در برخی از موارد باعث جذب و برانگیختگی حس کنجکاوی جمعیت توریست در هر جایی از جهان جهت سفر به ایران ‌شود.

بنابراین گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد با شرکت در این نمایشگاه می‌تواند اقدامات موثری جهت توسعه کسب‌وکارهای غیرمقیم و توسعه صنعت گردشگری انجام دهد و با تعامل با دیگر شرکت‌های داخلی و بین‌المللی حاضر در نمایشگاه ضمن هم‌افزایی با سایر شرکت‌های فعال در این عرصه، همکاری‌ کارآمدی در راستای رونق گردشگری با آنها داشته باشد. به همین دلیل گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد با حضور فعال در نمایشگاه به معرفی و ارائه خدمات خود خواهد پرداخت و از اهداف و برنامه‌های اصلی این گروه مشارکت در نشست‌های تجاری (b2b) به منظور همکاری و هم‌افزایی اقتصادی با انواع شرکت‌های سرمایه‌گذاری، آژانس‌های خدمات گردشگری و مسافرتی، مناطق آزاد تجاری و مناطق ویژه گردشگری، موزه‌ها و کاخ‌موزه‌ها، نشریات تخصصی و دیگر سازمان‌ها در گروه‌های شغلی مربوط که در نمایشگاه حضور دارند می‌باشد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه 1402 از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد ضمن دعوت از فعالین این عرصه جهت بازدید از غرفه شرکت (سالن 35 – غرفه 9)، پذیرا و پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان محترم در زمینه توسعه کسب و کارهای غیرمقیم و همچنین کلیه امور کاریابی بین‌المللی خواهد بود.

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها