موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

بهترین سایت‌های کاریابی در عمان

بهترین سایت‌های کاریابی در عمان

یکی از پرطرف‌دارترین و ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به عمان، مهاجرت کاری است. ارزش بالای پول این کشور، ثبات سیاسی و اقتصادی و نزدیکی به ایران، عمان را به یکی از بهترین مقاصد مهاجرت کاری تبدیل کرده است. معمولاً برای مهاجرت به عمان از طریق کار باید یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کافرمای عمانی داشته باشید.

برای یافتن شغل در عمان، می‌توانید از طریق مؤسسات یا سایت‌های کاریابی، شغل موردنظر خود را یافته و برای آن درخواست دهید. در این مطلب نگاهی به وضعیت کاریابی عمان می‌اندازیم و با بعضی از بهترین مؤسسات و سایت‌های کاریابی‌های عمان آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

همچنین می‌توانید با تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت، شرایط خود را برای مهاجرت به کشورهای حوزه خلیج فارس ا جمله عمان، بسنجید.

کاریابی در عمان در اصفهان

بهترین مؤسسات کاریابی در عمان

ازآنجایی‌که کشور عمان ویزایی با عنوان ویزای جستجوی کار ندارد، برای مهاجرت به عمان و شروع کار در آن، باید از قبل پیشنهاد شغلی معتبر را گرفته باشید. در واقع ویزای کار عمان تنها با پشتیبانی کارفرمای عمانی به فرد اعطا می‌شود.

یکی از روش‌‌های جستجوی کار در عمان برای افراد متقاضی مراجعه به مؤسسات کاریابی است. این مؤسسات معمولاً پیشنهادها شغلی کارفرمایان عمانی را به‌صورت آگهی استخدام منتشر می‌کنند. بیشتر مؤسسات وب‌سایت دارند و اطلاعات و شرایط لازم برای اتخاذ هر فرصت شغلی را در آنجا قرار داده‌اند.

هر شخصی برای ورود به کشور عمان و رسیدن به شغل موردنظر خود می‌تواند از طریق مؤسسه کاریابی عمان به‌صورت غیرحضوری اقدام نماید. در جدول زیر نام تعدادی از مؤسسات کاریابی در عمان را قرار داده‌ایم:

در جدول زیر نام بهترین موسسات کاریابی در عمان را آورده‌ایم:
نام مؤسسه کاریابی
STAR AGENCY
Al-Miladi Global Human Resources Management
Oxygen Oman
Talent Development LLC
Global Business Network LLC -GBN
Randstad Middle East
MENA HR Solutions LLC
Budge Talent
Competence HR
Work Circle Oman

معرفی سایت کاریابی عمان برای ایرانیان

از دیگر روش‌های پیداکردن کار در عمان، شناخت‌ سایت‌های کاریابی در عمان است. این سایت‌ها معمولاً اطلاعات گسترده‌ و به‌روز از فرصت‌های شغلی فعال در شهرهای مختلف عمان را قرار می‌دهند. برخی از مشهورترین سایت‌های کاریابی عمان برای ایرانیان عبارت‌اند از:

  • سایت کاریابی Bayt.com
  • سایت کاریابی GulfTalent
  • سایت کاریابی لینکدین (LinkedIn)
  • سایت کاریابی Naukrigulf
  • سایت کاریابی Indeed
  • سایت کاریابی OmanJobs
  • سایت کاریابی dubizzle

سایت‌های کاریابی در عمان

سایت کاریابی Bayt.com

سایت کاریابی بایت، یکی از پیشروترین پلتفرم‌های استخدام در خاورمیانه است که در سال 2000 در شهر دبی امارات متحده عربی تأسیس شد. این سایت به‌عنوان بزرگترین مرکز جستجوی شغل در عمان نیز شناخته می‌شود و روزانه هزاران فرصت شغلی جدید را برای جویندگان کار و کارفرمایان ارائه می‌دهد.

آدرس سایت: https://www.bayt.com

نوع خدمت: رایگان و پولی

سایت کاریابی GulfTalent

سایت GulfTalent یکی از پرکاربردترین سایت‌های کاریابی در خاورمیانه است که به جویندگان کار و کارفرمایان در منطقه از جمله کشور عمان خدمات می‌دهد. این سایت دارای 2 نسخه پولی و رایگان است و خدماتی از جمله اخبارهای استخدامی، آزمون‌ها و مشاوره‌های شغلی را به کاربران ارائه می‌دهد.

آدرس سایت: https://www.gulftalent.com

نوع خدمت رسانی: دارای هزینه

سایت کاریابی لینکدین (LinkedIn)

این روزها کمتر کسی است که با پلتفرم کاریابی لینکدین آشنا نبوده یا در آن حساب کاربر نداشته باشد. لینکدین (LinkedIn) یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های استخدام در جهان است که به جویندگان کار و کارفرمایان کمک می‌کند تا به‌راحتی به یکدیگر متصل شوند. این پلتفرم به‌ویژه در خاورمیانه و به‌خصوص در امارات متحده عربی و عمان، بسیار محبوب است. کاربران می‌توانند با استفاده از فیلترهای مختلف مانند عنوان شغلی، مکان، نوع کار (حضوری یا دورکاری) و صنعت، به جستجوی شغل بپردازند و برای موقعیت‌های موردعلاقه خود درخواست دهند.

آدرس سایت: https://www.linkedin.com

نوع خدمت رسانی: رایگان و پولی

سایت کاریابی Naukrigulf

سایت Naukrigulf در سال 2006 تأسیس شده و به در کشورهای حوزه خلیج فارس، از جمله عمان، فعالیت می‌کند. این پلتفرم به جویندگان کار و کارفرمایان کمک می‌کند تا به‌راحتی به یکدیگر متصل شوند. این سایت دارای یک پایگاه داده بزرگ از رزومه‌ها و پروفایل‌های شغلی است که به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی متقاضیان مناسب را پیدا کنند. بیش از 12 میلیون پروفایل شغلی در این پلتفرم موجود است.

آدرس سایت: https://www.naukrigulf.com

نوع خدمت رسانی: دارای هزینه

سایت کاریابی Indeed

سایت Indeed به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین منابع کاریابی در عمان، آگهی‌های شغلی را از صنایع مختلف ارائه می‌دهد و به جویندگان کار کمک می‌کند تا شغل مناسب خود را پیدا کنند. همچنین این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌صورت رایگان رزومه خود را بارگذاری کرده و برای مشاغل درخواست دهند.

آدرس سایت: https://om.indeed.com

نوع خدمت رسانی: رایگان

سایت کاریابی OmanJobs

سایت OmanJobs که با نام دیوار استخدام عمان نیز شناخته می‌شود، فرصت‌های شغلی صنایع مختلفی در کشور عمان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سایت به کاربران این امکان را می‌دهد که مشاغل متناسب با مهارت‌ها و تجربیات خود را در این کشور، پیدا کنند. کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان رزومه خود را بارگذاری کرده و برای مشاغل مختلف درخواست دهند.

آدرس سایت: https://www.omanjobs.om

نوع خدمت رسانی: رایگان

سایت کاریابی dubizzle

سایت کاریابی Dubizzle یکی از معروف‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های استخدام در عمان است. این سایت طیف وسیعی از فرصت‌های شغلی را در صنایع مختلف ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند بر اساس نوع شغل، تخصص، و ساعت کاری به جستجوی مشاغل بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند به‌راحتی رزومه خود را بارگذاری کنند و از قابلیت‌های جستجوی هوشمند استفاده کنند تا کارفرمایان بتوانند آن‌ها را پیدا کنند.

آدرس سایت: https://www.dubizzle.com.om

نوع خدمت رسانی: رایگان

معایب استفاده از مؤسسات و سایت‌های کاریابی عمان

شرکت‌ها و سایت‌های کاریابی در عمان معایبی هم دارند. آگهی‌های اشتباه، عدم دسترسی برای پیگیری درخواست‌ها و عدم ارائه اطلاعات کامل و صحیح از جمله این موارد است.

باتوجه‌به این‌که عمان کشوری عربی است، بسیاری از متقاضیان کار در عمان با زبان عربی و فرهنگ این کشور آشنا نبوده و به‌راحتی نمی‌توانند با کارفرماها ارتباط برقرار کنند.

وجود کاریابی‌ها هم می‌تواند این روند را سخت‌تر و بدتر کند. به همین دلیل وجود یک شرکت ایرانی و رابط بین شما و کارفرماها می‌تواند راه را بسیار ساده‌تر کند. استخدام مهماندار هواپیمایی عمان از جمله خدماتی است که در کاریابی‌های خارجی ایرانی نظیر پارسی کانادا ارائه می‌شود.

کاریابی در عمان

از طریق مؤسسات و سایت‌های کاریابی در عمان، می‌توانید از یک کارفرمای عمانی، جاب آفر بگیرید.

مشاغل موردنیاز عمان

برخی از مشاغل مورد نیاز در عمان در سال 2024 عبارت‌اند از:

مشاغل مهندسی: مهندس نرم‌افزار، داده، مکانیک و برق و تاسیسات

مشاغل ساختمانی: مدیریت ساخت، مدیر ساخت و ساز، ساختمانی، نجار و معمار

مشاغل فناوری اطلاعات: مهندس شبکه، مدیر پایگاه داده و تحلیلگر سیستم‌

مشاغل پزشکی: پزشک عمومی، پرستار و متخصصان درمانی

مشاغل گردشگری و مهمانداری: مدیر هتل و اقامتگاه، سرآشپز، پیشخدمت رستوران و مدیر رستوران

سایر مشاغل: فروشنده و مشاغل خرده‌فروشی، کارشناسان مالی و حسابداری و متخصصان منابع انسانی

کاریابی در عمان، با مؤسسه پارسی کانادا!

یکی از راه‌های راحت و بی‌دغدغه یافتن کار در عمان، استفاده از خدمات یک موسسه مهاجرتی معتبر مانند پارسی کانادا است. در واقع پروسه ثبت شرکت در عمان و کاریابی در این کشور از مهم‌ترین خدمات تخصصی پارسی کانادا به‌حساب می‌آید.

اگر قصد مهاجرت به عمان را دارید، می‌توانید با مراجعه به شعبات پارسی کانادا در تهران، اصفهان و مشهد، به‌صورت حضوری مشاوره شوید. همچنین از طریق تماس با شماره‌های موجود در سایت یا تکمیل فرم مشاوره زیر، به‌صورت غیرحضوری، خدمات مشاوره با کارشناسان ما را دریافت کنید.

از مشاوره تا اقامت

کنارتان هستیم. کافیست فرم مشاوره را پر کنید.

فیلد های "*" اجباری هستند

سؤالات متداول

اپلیکیشن لینکدین، یکی از بهترین برنامه‌های کاریابی در سراسر جهان، مخصوصاً در عمان است.

یکی از مهم‌ترین شرایط کار در عمان برای ایرانیان، دریافت یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای عمانی است.

از مشاغل موردنیاز عمان می‌توان به مشاغل مهندسی، ساختمانی، فناوری اطلاعات، پزشکی، گردشگری و مهمانداری اشاره کرد.

مؤسسه مهاجرت پارسی کانادا، سال‌ها تجربه در زمینه ثبت شرکت و کاریابی در عمان دارد. شما به‌راحتی می‌توانید به‌صورت حضوری و غیرحضوری با کارشناسان ما در این خصوص، مشاوره شوید.

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال