موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

بهترین مراکز خرید در کانادا

بهترین مراکز خرید در کانادا

اگر قصد سفر به شهر یا کشوری را داشته باشید، هر چه وسوسه‌ های درون تان را سرکوب کنید و تظاهر کنید که از دیدن بناهای تاریخی لذت می ‌برید، باز هم نمی ‌توانید هوس تان برای خرید کردن را نادیده بگیرید. اگر مسافر کانادا باشید و ویزای توریستی کانادا را دریافت کرده باشید، بهتر است پیش از قدم گذاشتن در خاک کانادا اطلاعاتی کسب کنید که در طول سفر به کارتان بیاید. از آن جایی که اغلب افراد خرید کردن را دوست دارند و با عشق این کار را انجام می دهند، ما قصد داریم در ادامه این مقاله تعدادی از مراکز خرید خوب در کانادا را معرفی کنیم.

البته فرقی ندارد به عنوان توریست وارد کانادا می شوید یا برای همیشه به مقصد این کشور بار سفر می بندید، چه ویزای توریستی کانادا را دریافت کرده باشید و چه ویزای اقامت کانادا، به هرحال یک گردشگر یا شهروندی هستید که به کسب برخی اطلاعات نیاز دارید. فرقی ندارد کجا هستید، کانادا یا هر کشور دیگر، بالاخره زمان خرید کردن فرا می ‌رسد. خرید هم مانند تکه‌ های دیگر پازل کانادا، پرهیجان و لذت ‌بخش است. هیچ سفری به این کشور بدون تجربه کردن مراکز خریدش کامل نمی ‌شود. پس یادتان باشد هنگام سفر به کانادا، پول بیشتری همراه تان باشد، چرا که این کشور از لحاظ امکانات رفاهی، دست کمی از آمریکا ندارد و خرید کردن در آن بسیار لذت بخش است.

حتما بخوانید:
واحد پول کانادا

شروی گاردن Sherway Gardens

یکی از بهترین مراکز خرید تورنتو کانادا، شروی گاردن است که با کیلومترها فاصله از بخش غربی مرکز شهر و در نزدیکی ۲۵ The West Mall, Etobicoke قرار گرفته است. اگر علاقه مند به خرید کردن باشید، می توانید روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب، شنبه از ساعت ۹٫۳۰ تا ۹ شب و روزهای یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعدازظهر به این مرکز خرید بزرگ بروید و از آن بازدید کنید. از لحاظ مسیر ها و راه های منتهی به شروی گاردن هم می توان به مسیر Queen Elizabeth و بزرگراه Gardiner اشاره نمود.

بهترین مراکز خرید در کانادا

بهترین مراکز خرید در کانادا

ایتون سنتر Toronto Eaton Centre

از جمله مراکز خریدی که دارای مجموعه ی اداری نیز می باشد، ایتون سنتر شهر تورنتوست که در خیابان ۲۲۰ Yonge قرار گرفته است. این مرکز خرید با دارا بودن 235 فروشگاه در 4 طبقه یکی از بزرگ ترین مراکز خرید کاناداست. ایتون سنتر تورنتو در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹٫۳۰ شب و در روزهای شنبه از ساعت ۹٫۳۰ صبح تا ۹٫۳۰ شب باز است و کمترین ساعت بازدید از آن مربوط به روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر است. اگر قصد رفتن به این مرکز خرید را دارید برای رسیدن به آن می توانید در دو ایستگاه مترو Dundas و Queen که در خط ۱ Yonge-University هستند، پیاده شوید.

یورکویل ویلج Yorkville Village

از مراکز خرید مهم و قدیمی در شهر تورنتو اونتاریو، یورکویل ویلج است که در همسایگی جاده Yorkville قرار دارد و از سمت شمال به خیابان Bloor منتهی می‌ شود. این مرکز خرید در سال 1976 بازسازی اما در سال 2016 بازسازی و تعمیر شد. برای بازدید و خرید از آن می توانید در روزهای دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر و در روز جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر و در روز یکشنبه از ساعت ۱۲ تا ۵ بعدازظهر به یورکویل ویلج بروید.

این مرکز خرید با ۲۳ فروشگاه و بوتیک در دو طبقه جزو شیک ‌ترین مراکز خرید تورنتو است که چهره‌ های مشهور صنعت مد در آن جا رفت و آمد دارند. شما می توانید برای خرید انواع لباس مجلسی، کیف دستی به هر سلیقه ای و لوازم آرایشی و بهداشتی به این مکان سر بزنید. همچنین اگر قصد دارید پس از خردی، استراحت کنید، می ‌توانید به رستوران و کافه ‌های آن جا رفته و نهایت لذت را تجربه کنید.

پلازا سن هوبرت Plaza Saint-Hubert

اگر اهل خرید کردن باشید، پس بهتر است مرکز خرید پلازا سن هوبرت شهر مونترال ایالت کبک را نیز امتحان کنید؛ خصوصا اگر قصد خرید سوغاتی را دارید و یا به دنبال لوازم شخصی و لباس های شب یا مهمانی هستید. اگر تمایل دارید به آن جا بروید، باید به خاطر داشته باشید که روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر و روز شنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعداز ظهر و روز یکشنبه از ساعت ۱۲ تا ۵ بعدازظهر می توانید از این مرکز خرید دیدن کنید. اگر عاشق مد و طراحی باشید پس این مکان مناسب شماست و می تواند پاتوق تان باشد!

یورک دیل Yorkdale Shopping Centre

یکی از بزرگ ترین مراکز خرده فروشی در تورنتو اورنتاریو، مرکز خرید یورک‌ دیل است که به عنوان چهارمین مرکز خرید بزرگ کانادا به شمار می آید و بیشترین میزان حراج‌ ها را در زمان ‌های مختلف ارائه می ‌کند. یورک دیل در سال 1964 در خیابان ۳۴۰۱ Dufferin, North York افتتاح شده و ساعات بازدید آن در روزهای مختلف متغیر است، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب و روز شنبه ساعت ۹٫۳۰ صبح تا ۹ شب و روزهای یکشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ عصر. این مرکز خرید بزرگ در دو طبقه و مساحت 160 هزار متر مربع، دارای ۲۵۰ بوتیک و فروشگاه است.

پسیفیک سنتر Pacific Centre

اگر در ونکوور ایالت بریتیش کلمبیا باشید می توانید برای خرید به مرکز خرید پاسیفیک در خیابان ۷۰۱ W Georgia سر بزنید. این مرکز خرید روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعدازظهر، روز شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعدازظهر و در روز یکشنبه از ۱۱ صبح تا ۷ باز است. پسیفیک سنتر در سال 1971 افتتاح شد و مرکز خریدی تقریبا بزرگ است که دارای ۱۰۰ بوتیک و فروشگاه در سه طبقه است. خطوط اتوبوس و ایستگاه‌های زیادی هستند که شما را به این مرکز خرید خواهند رساند، اما نزدیک‌ ترین ایستگاه‌ها، ایستگاه Granville از خط Expo و ایستگاه Vancouver city centre در خط کانادا است.

پتی چامپلین Petit Champlain

درصورتی که عاشق خیابان های سنگ فرش شده باشید، پس از مرکز خرید پتی چامپلین شهر کبک خوش تان می آید. این مرکز خرید در حقیقت شبیه به خیابانی سنگ فرش شده است که بوتیک ها در آن قرار گرفته است و حس و حال سنتی به آن بخشیده است. برای رسیدن به این مرکز خرید باید به خیابان ۶۱ Rue du Petit Champlain بروید. همچنین ساعت و روز بازدید از این مرکز خرید به این شرح است، ساعت ۹٫۳۰ صبح تا ۵٫۳۰ بعدازظهر روزهای دوشنبه تا چهارشنبه، ساعت ۹٫۳۰ صبح تا ۹ شب روزهای پنج شنبه و جمعه، و ساعات ۹٫۳۰ صبح تا ۵ بعدازظهر روزهای شنبه و یکشنبه.

متروپلیس ات متروتان Metropolis at Metrotown

مرکز خرید متروپلیس ات متروتان در 3 طبقه و 362 بوتیک و فروشگاه در Metrotown بورنابای (Burnaby)، واقع در بریتیش کلمبیاست. برای رسیدن به این مرکز خرید می توانید به خیابان ۴۷۰۰ Kingsway, Burnaby بروید. تنها کافیست برای خرید از متروپلیس ات متروتان در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب و در روز یکشنبه از ساعت ۱۱ تا ۷ بعد از ظهر مراجعه کنید. نگران دسترسی به متروپلیس ات متروتان هم نباشید، چرا که ترن ‌های هوایی خط Expo Line در کنار این مرکز خرید، ایستگاه دارند.

بهترین مراکز خرید در کانادا

بهترین مراکز خرید در کانادا

دژاردین Complexe Desjardins

از مراکز خرید چند منظوره که در مونترال ایالت کبک قرار دارد، دژادرین است. شاید بپرسید، چرا چند منظوره؟ به این دلیل که علاوه بر مرکز خرید، هتل نیز می باشد. ساخت این مرکز خرید در سال 1976 کامل شده و دارای ۱۱۰ بوتیک، هتل، فود کورت و چندین رستوران بین المللی است. پس اگر قصد رفتن به آن جا را دارید، باید به خیابان ۱۵۰ Saint-Catherine St W. بروید. زمان بازدید و گشت و گذار در دژادین نیز در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹٫۳۰ صبح تا ۶ بعدازظهر و در روز جمعه از ساعت ۱۲ تا ۵ بعدازظهر می باشد.

ایتن سنتر Eaton Centre

ایتن سنتر مرکز تجمع اصلی اغلب جوان های شهرنشین تورنتویی است. این مرکز خرید یا به عبارت کانادایی آن مال، که در دل شهر قرار دارد، گرچه کمی قدیمی شده اما نقشی کاملا جدی در زندگی این عده ایفا می کند. رشد و توسعه خیابان یانگ سبب شده تا این مال بیش از آن چیزی که در ابتدا برای آن تصور شده بود، اهمیت پیدا کند و به بخش مهمی از شهر تبدیل شود. پس اگر در سفرتان به کانادا، از شهر تورنتو سردرآوردید، به این مرکز خرید هم سر بزنید.

ممکن است شما یا هر یک از آشنایان و اقوامتان قصدسفر، مهاجرت و یا تحصیل در کانادا را داشته باشید. پارسی کانادا با سالها تجربه درخشان در زمینه ارائه مشاوره و خدمات مهاجرتی می تواند بهترین همراه شما باشد.

آیا سوالی دارید؟

ارسال سوال