موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت

خرید پمپ بنزین در کانادا

خرید پمپ بنزین در کانادا

وجود فرصت های سرمایه گذاری در کانادا و شرایط فوق العاده زندگی در این کشور بی نظیر، برای مردم سایر کشورهای دنیا از جمله ایران این انگیزه را فراهم کرده که بخشی از دارایی خود را صرف سرمایه گذاری در کانادا کنند و از این جهت اقامت این کشور را بدست بیاورند.

خرید پمپ بنزین در کانادا یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور است که شما می توانید از طریق خرید بیزنس با برنامه owner operator یا ویزای کارآفرینی در کانادا اقامت کانادا را اخذ کنید و از مزایای سرمایه گذاری و زندگی در این کشور جذاب بهره ببرید.

این مطلب به شما کمک می کند تا از شرایط و نحوه خرید پمپ بنزین در کاناد و چگونگی مهاجرت به کانادا از طریق خرید پمپ بنزین اطلاعات لازم را بدست بیاورید. با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت هم می‌توانید شرایط خود را برای مهاجرت به کانادا با این روش بسنجید.

خرید پمپ بنزین در کانادا

چه افرادی واجد شرایط خرید پمپ بنزین در کانادا هستند؟

کارآفرینان سرمایه گذار خارجی که قصد دارند به همراه خانواده های خود به کانادا مهاجرت کنند، با خرید یک  کسب و کار تاسیس شده یا راه اندازی یک کسب و کار جدید در کانادا سرمایه گذاری کنند.

سپس، سرمایه گذاران واجد شرایط می توانند برای ویزای کار به عنوان کارمند سطح مدیریت تحت برنامه کارگر خارجی موقت فدرال TFW درخواست دهند. ازاین‌رو افرادی که قصد خرید بیزنس در کانادا را دارند باید 4 شرط اصلی زیر را داشته باشند:

  • سرمایه گذار خارجی باید با تجربه مدیریت قابل تایید باشد
  • دارایی کافی برای خرید یا شروع کسب و کار هدفمند در کاناد را داشته باشد
  • توانایی های زبانی کافی به زبان انگلیسی یا فرانسوی برای کار فعالانه به عنوان مدیر در تجارت را داشته باشد
  • شرایط مهاجرت به کانادا را داشته باشد.

درباره خرید پمپ بنزین در کانادا

مشاغل پمپ بنزین با فروش بنزینی که اکثر مردم برای وسیله نقلیه خود به آن نیاز دارند، مشتریان را جذب می کنند. بنزین تنها یکی از محصولات متعددی است که پمپ بنزین ها به مسافران می فروشند.

بسیاری از ایستگاه ها نیز غذا، نوشیدنی و اقلام فروشگاهی را به مشتریان عرضه می کنند. با این حال، اگر مشتاقید که در کانادا صاحب پمپ بنزین شوید، عوامل مختلفی بر هزینه خرید آن تأثیر می‌گذارد.

خرید پمپ بنزین در کانادا

روی هم رفته خرید بیزینس در کانادا این امکان را به شما می دهد که بتوانید به سرمایه ای با ثبات در این کشور برسید. از سوی دیگر این فرصت به وجود می آید تا اعتبار بسیار بالایی به رزومه خود به عنوان یک سرمایه گذار و صاحب بیزینس در کانادا ببخشید.

همه می دانند که شروع بیزینس در کشور کانادا کار ساده ای نیست و نیازمند طی کردن یک سری مراحل قانونی است. برای این که بتوانید شانس موفقیت خود برای خریدن یک پمپ بنزین را افزایش دهید بهتر است از مشورت افرادی استفاده کنید که تجربه کافی در این زمینه را دارند و به مباحث قانونی خرید بیزینس توسط شهروندان خارجی تسلط کامل دارند.

میزان سرمایه لازم برای خرید پمپ بنزین در کانادا چقدر است؟

قیمت پمپ بنزین در کانادا به عوامل متعدد و گوناگونی بستگی دارد که معرفی هریک از حوصله این مطلب خارج است. اما به طور کلی هزینه خرید پمپ بنزین در کانادا استان به استان و حتی شهر به شهر متفاوت است.

هزینه تقریبی خرید پمپ بنزین در کانادا از 800 هزار الی 6 تا 7 میلیون دلار کانادا است که با توجه به میزان سرویس دهی و تعداد پمپ ها می تواند متفاوت باشد. جزئیات بیشتر را می‌توانید از ما بپرسید:

از مشاوره تا اقامت

کنارتان هستیم. کافیست فرم مشاوره را پر کنید.

روند امور اداری خرید بیزنس در کانادا (پمپ بنزین) چقدر طول می‌کشد؟

هنگامی که یک کسب و کار مناسب پیدا کردید، 3-2 ماه طول می کشد تا فرآیند درخواست LMIA کانادا تکمیل شود. در اکثر حوزه های قضایی کمتر از 3 ماه طول می کشد تا مجوز کار دریافت شود.

LMIA کانادا که کلمه ی مخفف عبارت Labour Market Impact Assessment است، گزارشی رسمی و موثق است که سازمان کار و امور توسعه انسانی کانادا در پذیرش و یا رد پیشنهادهای شغلی ارائه شده از سمت کارفرمایان کانادایی به متقاضیان خارجی به منظور مهاجرت کاری به کانادا و اخذ ویزای کاری کانادا ارائه می دهد.

جمع بندی

تصمیم گیری درباره مهاجرت به کشوری دیگر، یکی از بزرگترین تصمیمات هر فرد در زندگی می باشد که باید با درایت گرفته شود. بهره‌مندی از وکلای مهاجرتی باتجربه و معتبر می‌تواند شانس اخذ ویزا و مهاجرت را برای شما بالا ببرد.

اگر شما هم به‌فکر راه‌اندازی یک کسب و کار در کانادا مانند پمپ بنزین هستید، می‌توانید با اخذ مشاوره، بهترین گزینه‌ها را با توجه به شرایطتان انتخاب کرده و به کانادا مهاجرت کنید، اما اگر فکر می کنید امکان استفاده از این روش را ندارید، بد نیست نگاهی هم به روش اخذ ویزای استارتاپ کانادا داشته باشید. بسته به شرایط و سرمایه مالی شما، شاید این روش، شما را زودتر به اقامت کانادا برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین بیزنس‌ها در کانادا، مطلب پیشنهادی زیر را بخوانید:

سوالات متداول:

نرخ هر لیتر بنزین در کشور کانادا به شرح زیر است:

  • هر لیتر بنزین به دلار کانادا: حدود 1.6 دلار
  • هر لیتر بنزین به دلار آمریکا: حدود 1.3 دلار
  • هر لیتر بنزین به یورو: حدود 1.1 یورو

که به پول ایران می‌شود چیزی حدود هر لیتر 40 هزار تومان!

چرا که نه! هر نوع سرمایه گذاری در یک کشوری که ثبات اقتصادی بالایی دارد، امنیت سرمایه‌هایتان تامین می‌شود و قانون‌مند و توسعه یافته است، می‌تواند سودآور باشد. به ویژه سرمایه‌گذاری‌ای از جنس پمپ بنزین که همیشه مشتریان خود را دارد و هیچ‌وقت از رونق نمی‌افتد.

از نخستین مزایای خرید پمپ بنزین در کانادا این است که مطمئن هستید  آن مکان از قبل راه اندازی شده و شما یک بیزنس آماده می‌خرید و دردسرهای راه اندازی یک بیزنس را ندارید. ازدیگر مزیت‌های خرید پمپ بنزین در کانادا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مشتریان دائمی و همیشگی
  • امکان دریافت کمک‌هایی از جنس وام
  • امکان فروش فوری بیزینس در صورت تمایل به فروش
  • و…

guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها